Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Aroma » Chapter Six

Aroma

27 juli 2010 - 14:18

212

0

199



Chapter Six

Edward

Caroline rekte zich uit, gaapte vrij onsubtiel. Ik kon een glimlach niet vermijden.
"Ga maar slapen, Carli. Ik toon je je kamer wel." Esmé stond recht en wachtte aan de deur op het kleine, magere meisje. Toen ze rechtstond, lokte haar geur me weer, ik proefde haar zoete smaak op mijn tong. Haar bloed stroomde zacht en verleidelijk, haar hart klopte smakelijk.
"Slaapwel," zei ik zacht. Ze keek me aan, deed haar mond open om te antwoorden, maar zweeg daarna lachend.
"Juist, jullie slapen niet," grinnikte ze, "maar toch bedankt." Ik lachte naar haar, bang om opnieuw te ademen. Ze liep achter Esmé aan, ik zuchtte zodra de deur achter haar dichtviel.
"Goed gedaan, Edward," zei Carlisle. Ik knarste met mijn tanden.
"Hoe kan dit? Waarom is ze zo anders voor me? Ik... Ze ruikt zo..." Ik vond geen woord dat het verlangen naar haar bloed beschreef. Ik keek hulpeloos naar mijn vader.
“Ik weet het, ze ruikt uitzonderlijk lekker.”¯ Ik wilde het niet horen, ik wilde niet meer aan haar denken, zo bang was ik om haar geur weer te proeven, dat ik mijn controle zou verliezen.
“Rustig, Edward. Zo ver komt het niet,”¯ Jasper liet zijn rust neerdalen over me, en ik glimlachte flauwtjes.
“Ik dacht dat ik degene was die gedachten kon lezen.”¯
“Soms ben je erg duidelijk.”¯


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.