Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Impossible » 1.1

Impossible

28 juli 2010 - 10:50

231

0

311



1.1

Ik sloeg geïrriteerd de hand van mijn buik.
"Maggie, wat heb je?"
"Niets, ik ben gewoon moe." Jacob haalde zuchtend zijn schouders op.
"En ik heb ook nog eens hoofdpijn."
"Weet je wat daartegen helpt?" fluisterde hij zwoel in mijn oor.
"Ja, maar dat is nu echt wel het laatste waar ik zin in heb," beet ik hem toe.
"Toe nou, liefje," zeurde hij.
"Jake, ik ben kapot, mijn voeten killen me zowat! Denk je nu echt dat ik sta te springen om seks?" Knorrig kruiste ik mijn armen voor mijn borst, zodat hij er om te beginnen al moeilijker aan kon, en omdat ik hem wilde laten zien dat ik écht geen zin had. Hij gaf zich gewonnen en hield op mijn nek te kussen. In plaats daarvan gaf hij mijn voeten en enkels een welverdiende massage.
Zijn warme, zelfzekere handen maakten me weer rustig, en ik legde mijn hoofd achterover in de sofa. Het duurde niet lang voor ik helemaal neer ging liggen.
"Is dat een uitnodiging?" vroeg Jacob met een steelse grijns. Ik lachte.
"Sorry, ik had niet zo boos mogen doen. Vicky heeft me gewoon afgemat tot en met." Mijn danslerares was een schat van een vrouw, maar ze was een echte beul voor me!
"Ik snap het wel." Ik geloofde hem niet, ik wist dat hij wanhopig veel zin had. Maar ik zei niets, ik glamlachte alleen maar. Ik zou wachten tot hij weer toenadering zocht.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.