Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Impossible » 2.1

Impossible

28 juli 2010 - 11:11

199

0

247



2.1

"Maggie? Ben je thuis?" Ik zuchtte. Paul sloeg de voordeur dicht en stapte de trap op. Ik legde me wat beter op Jacob's borstkas (stevige borst, trouwens) en sloot mijn ogen. Geklop op mijn deur, Jake antwoordde. Ik beet op mijn lip om niet in lachen uit te barsten toen ik Paul hoorde vloeken. Hij deed de deur open en kwam binnen gestampt, wanhopig proberend niet te kijken naar onze kleren die oevral op de grond lagen. Nou ja, vooral de mijne, Jacob had enkel een broek gedragen.
"Mam vroeg of jij eten wilt maken voor vanavond, ze moet overwerken."
"En jij kan niet koken," vulde ik hem aan. Jacob grijnsde, en zelf moest ik ook behoorlijk wat moeite doen om serieus te blijven.
"Ja, inderdaad. Jake, blijf je ook eten?" Hij vroeg het vooral omdat ik anders iets zou maken wat hij niet lustte.
"Ja, ik denk het wel. Als de kok akkoord is." Hij drukte zacht zijn lippen op mijn haren en ik giechelde.
"Dat weet ik niet, dat hangt af van de fooi die ze krijgt."
"Die heeft ze net al op voorhand gekregen." Paul knarste met zijn tanden en liep daarna woest de kamer uit.
Ik lachte me te pletter.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.