Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Een Magische Wraakactie » Hoofdstuk 2, Er word meer bekend

Een Magische Wraakactie

28 dec 2008 - 22:07

346

1

234



Hoofdstuk 2, Er word meer bekend

Een week later is alles nog steeds stil alle dreuzels zijn geschokt. Ze durven nergens heen te gaan en laten zelfs hun boodschappen bezorgen. Maar het rare is, dat er al een week geen moorden gepleegd zijn. De volgende dag gingen een man en een vrouw boodschappen doen. Ze gingen naar de kassa om af te rekenen, 1 kassa was open, er zat een man achter, spierwit en had een hoed op. De vrouw vroeg of alles wel goed ging met hem. hij gaf geen antwoord. Net toen de vrouw zijn hoed omhoog wou schuiven bewoog hij. Er kwam een witte stok boven de toonbank uit. De vrouw deed niets, de man? Die deed een stap achteruit. De man bleef zitten en fluisterde iets eerst was het onduidelijk en toen zei hij het harder. 2 woorden werden gevolgd door een groene flits, en de vrouw viel op de grond. de man schrok en begon te rennen. de spierwitte man stond op en richtte zijn stok op de man terwijl hij iets fluisterde. De man verstijfde. De spierwitte man liep rustig naar de man toe en vroeg hem iets, waarna hij op de grond viel. Hij stond schokkerig op en gaf antwoord. "Ja, het is veilig opgeborgen. Waarom wil je dat ding opgeborgen hebben? het is maar gewoon een krAAAAAA!!!!!" Rode vonken schoten overal heen. En de man was weer stil. "Hier praten we niet over in het openbaar, zeker niet in de dreuzelwereld" "Maar iedereen is thuis" zei de man met een bange stem. "Au!!!" Hij kreeg een klap voor zijn hoofd en liepen verder..

Ze kwamen bij een normaal rijtjeshuis en ze gingen naar binnen. De spierwitte man zei niets. "Tom, waarom doe je dit??" zei de man. "Omdat hij mij heeft vernederd en nu leid hij een school, alsof er niets is gebeurt! Kijk Lucius, hij krijgt wat hij verdiend, volgende week zit het er hier op, en pak ik de eerstvolgende trein naar zweinstein, daar heb ik een hut in het bos." En het was weer stil. Ze aten wat en gingen naar bed....


Reacties:


simonella
simonella zei op 7 mei 2009 - 20:53:
leuk