Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » love story met jou en bill in de hoofdrol??!! » the love is ending??

love story met jou en bill in de hoofdrol??!!

1 okt 2008 - 15:20

3125

1

264



the love is ending??

Jullie bleven dus bij jou thuis slapen.Je ouders mochten Bill
heel graag. ze waren blij dat je
zo'n leuke jongen had uitgekozen
En Bill was blij dat
Hij mocht blijven slapen en dat je met hem mee naar Duitsland ging.
...De volgende dag...



Bill lag nog te slapen. Jij vond dat eigelijk best wel schattig. Je besloot hem te laten liggen. Je stapte uit bed en klede je aan. Je ging onder de douche en toen naar beneden. Je maakte een ontbijt klaar voor Jou,Bill,Je ouders,Tom,Laura en Georg. Ook je oudere zus van 19 was vanacht thuis gekomen. Dus voor haar zetten je ook een bord neer. Je ging weer naar boven en maakte Bill zacht wakker met een zoen. Bill: Goede morgen. Hoe laat was je van plan te gaan? Jij: Nou zodra we klaar zijn om te gaan natuurlijk. Jullie ontbeten lekker en je zus had wel erg veel intresse in Georg. En het viel je op dat dat ook andersom was. Georg: Ik ga even naar de wc. Waar is die? Melissa: Ik wijs je de weg wel even. Het viel iedereen op dat ze wel heel lang weg bleven. Jij: Ik ga wel even kijken. Bij de wc zag je melissa en Georg zoenen. Jij maakt er snel een filpje+foto van. Je liep snel trug naar de tafel en lied Bill het filmje zien en later ook de foto. Bill: Sow*grijns*. Even later kwam Melissa de kamer in en zei: Misschien jamer voor je Fem maar ik ga mee naar Duitsland. Jij: Nou ik was net van je af*glimlach*... Nee hoor ik vind het wel leuk dat je mee gaat naar Duitsland. Jouw moeder: Wat zijn mijn kids toch al groot*snik* Nou ga maar... Ik ga jullie wel missen hoor! Nou doeg meisjes. En jullie wens ik ook nog een mooie toekomst hoor Bill. En Tom,Georg,Gustav,Esmee.... Je weet wel gewoon jullie allemaal. Ik kom binnen kort wel langs als jullie er 1 maand wonen of zo. Nou dag*snik* en ze zwaaide jullie uit met tranen in der ogen. Jij: Nou doei dan maar mam. Jullie waren al weg. Na 3 uurtjes waren jullie al dicht bij het huis van Bill en Tom. Jullie waren daar net en Esmee,Gustav,Georg en Melissa gingen weg naar Magdeburg. Jullie waren al bij Bill en Tom binnen.Jij en Laura : Wow wat hebben jullie een prachtig huis. Tom: Vind je? Jij: Nee...Natuurlijk vind ik dat!!! Scotty kwam kwispelent aan gerent. Jij srok maar vond Scotty wel aardig. Ook de kat vond je leuk. Toen hoorde jullie een deur. Het was...


De moeder van Bill en Tom
Ze zei: Is er iemand thuis?
Bill: Ja mam maar we hebben iemand megenomen.
Moeder: Wie dan?
Nou eh mijn vriendin. Moeder: O leuk laat haar maar even komen. Ik wil er wel eens ontmoeten. Bill kwam naar je toe lopen en vertelde dat zijn moeder je graag wilde zien. Jij: Ik kom. Kom je mee Bill? Bill: Eh nou weetje ik denk dat het beter is dat je nu gaat...lopen want anders ben ik er eerst! Hihi. Jij: Maar jij mag wel van mij winen hoor. Je liep naar de moeder van Bill en Tom toe. Moeder: Hoi ik ben Simone en hoe heet jij? Jij: Nou eh ik heet Femke. Simone: Aangenaamd Femke. Bill: Kom mee ik laat je mijn kamer zien.Jij gaat met Bill mee naar zijn kamer. Hij doet de deur op slot. Bill begint je te zoenen maar je duwt hem van je af.jijorry Bill,ik kan het niet.ik loop met zo'n naar gevoel rond. Bill: Wat is er dan liefje? Jij: Nou ik moet eerlijk zijn en mijn gevoel zegt dat ik eigelijk niet verliefd ben. Ik wil je even iets vertelen. Toen met die ontmoeting dacht ik dat je me leuk vond. Bill: Dat was ook zo...nee is. Jij: Ja maar ik heb gezegt dat ik van je hou om je geen pijn te doen. Eigelijk ben ik niet verliefd en ik wil je echt geen pijn doen maar het is beter zo. Bill zei niks hij had tranen in zijn ogen en vroeg of hij even alleen mog zijn. Jij: Tuurlijk. Ik ga wel even wandelen. Na dat je gewandelt had kwam je weer trug bij hem thuis. Je ging naar zijn kamer en klpte op zijn deur. Bill: Binnen. Je zag Bill met roode ogen op bed ligen. Bill: O hoi eh kom binnen. Je liep naar binnen...Jij: Bill begrijp me niet verkeert. Het was dom wat ik deed maar je weet dat ik nog van je hou als vriend. Bill: Weet ik alleen ik hou zo veel van je. Je begon te huilen. Bill: Sorry. Ik had dat niet moeten zeggen. Jij: *Snik* Jawel. Ik weet nu teminste hoeveel pijn ik je heb aan gedaan en ik verdien dit rotgevoel. Ik heb je...je...*Snik* Sorry ik kon het gewoon niet. Maar mss als ik je wat langer ken dat ik verliefd word ik bedoel ik ken je eigelijk pas een paar weken. 3 of 4 of weet ik veel. Bill: Nee laat maar je vind me niet leuk en ik moet me er bij neer legen. Maar we blijven toch nog wel vrienden he? Jij:tuurlijk...Sorry dan voor je maarje kan beter stoppen nu.Je ging dus naar de kamer van Bill. Bill: Dit is mijn kamer. Ondanks de romel ben ik eigelijk best netjes ik ruim mijn kamer best vaak op maar ik ben er al zolang niet geweest... Jij: Ja snap ik. Jij moet mijn kamer es zien als ik hem 1 week niet opruim nou dan kan je mijn kamer niet eens meer binnen komen. Bill: Ja ja zo erg ben je heus niet. Hij gaf een kus op je wang. Jij: Ik ben ziek*grijns*. Bill: O ja? Wat heb je dan? Jij: Ik ben super mega verliefd en dat heet dus de vlinder ziekte. Bill: Wat een naam. Hoe kom je erop? Jij: Nou als je verliefd bent dan heb je vlinders in je buik. En ik ze dat ik ziek was. Dus de vlinderziekte. Bill: Klinkt logies. Bill ging op zijn bed zitten en jij ging daarnaast zitten. Bill: We moeten praten. Jij: waarover? Bill: Nou kijk je gaat nu niet meer naar school want je bent 16 toch? Jij: Ik moet je wat vertellen. Maar beloof dat je niet boos word. Bill: Ik beloof het. Jij: Nou eigelijk... eigelijk ben ik nog geen 16. Bill: WAT? Jij: Ssst. Ik... Ik wilde het eerder zeggen maar maar dat durfde ik niet. Bill: En warom zei je dat dan niet op het begin? Jij: Omdat ik heel bang was dat je me te jong vond. Bill: Liefje. Het maakt niks uit hoe oud je bent. Als we maar van elkaar houden. Jij: Weet ik sorry. Bill:"Maar hoe oud ben je dan? Jij: Nou ik word volgende maand 15. Bill: Dus je bent 14. Jij: Ja Bill: We veschillen maar 4 jaar hoor. Jij: Weet ik. Bill: Fem? Jij: Ja? Bill: En Laura? Jij: Die is even oud als mij maar zij is volgende week al jarig. Bill: O nee. Ik hoop dat Tom niet boos op haar word als ze dit aan hem vertelt. Jij: Ik ga Laura en Tom haalen. Dan kunnen we ingrijpen als dat nodig is. Bill: Ok dan.

...even later...

Tom: Nou wat was er nou zo belangrijk? Jij: Nou Laura krijgt het eerst te horen. Zij moet het namelijk zelf zeggen. Jij en Laura gingen even naar de badkamer. Jij: het spijt me. Laura: Wat spijt je? Jij: Ik kon het niet voor me houden ik moest het vertellen. Laura: Wa... O nee toch niet... Je hebt hem toch niet vertelt hoe oud we zijn? Jij kijkt verdrietig de andere kant op. Laura: O nee. Straks vind Tom me niet meer leuk. Ik ga het echt niet zeggen hoor. Zeker niet nu. Jij: Als jij het niet zegt doen wij het wel. Laura: Ok ik zeg het maar als hij me nou niet meer leuk vind of te jong? Jij: Als hij echt van je houd dan blijft hij bij je. Maar mss moet hij er even boven op komen. Ik denk namelijk wel dat het een hele groote schok word. Laura: Ok. Jullie gingen trug. Laura: Tom ik...ik... Laura barste in tranen uit.Laura: Het spijt me zo. Ze zakte door haar kniën. Tom liep naar haar toe en omhelsde haar. Hij gaf haar een kus op haar hoofd. Tom: Wat is er? Zeg het. Ik weet iniedergeval dat je iets gedaan hebt. Maar ik wil wel weten wat. Laura: Ik... Ik heb tegen je gelogen. Tom: Is dat alles? Laura: Maar ik heb over iets gelogen waar ik niet over had mogen liegen. Femke deed precies het zelfde en zo te zien is Bill er al boven op. Maar ik ben zo bang. Voor die woorden. Tom: Welke woorden. Laura: Ik ben bang dat je me... Bill: moeten we gaan? Laura: Ik denk wel dat dat makelijker praten is ja. Jij en Femke gingen naar de woonkamer.

...Bij Laura en Tom...

Tom: Zeg me waar je over gelogen hebt. Laura bijt op haar lip. Tom: Please. Ik hou van je en wat er ook is ik zal echt van je blijven houden. Laura: Ik ben helemaal geen 16. Tom: o. En nu was je bang dat ik je te jong vond zeker? Laura: Jep. Tom: Gek ik hou van je. En al was je 3 dan nog ik hou van je en het maakt echt niet uit hou oud je bent. Maar hou oud ben je dan eigelijk? Of moet ik zeggen hou jong? Laura: 14. Ik word volgende week 15. Tom: Volgende week?. Dat mog je wel eerder zeggen. maar ja. En we verschillen dan toch maar 4 jaar? laura: Dat is waar.
femke pov.



je zit in de woon kamer. Bill zit naast je. Je ziet Laura uit de kamer komen. Je gaat naar haar toe. Bill: Ik ga ff wandele. Jij: Okeej.Laura: hij vate het goed op. jij: moi we blijven bij elkar. Je ging een film kijke met Tom en Laura.Maar na een half uur werd j ongerust over bill.. jij: Strax is er wa emt hem! Laura: Doe niet zo gek jho!.
je hoorde post binne valle. jij: ik hoop dathet goed gaat met hem. je keek bij de post. er was een brief...voor femke..stond erop. Je makte het open. Bill Gaat dood als je niet komt! Kom nu meteen naar het huisj op de berg met het smale paadje. Je liet het briefje vallen. Je nam Laura mee. Tom: IK ga mee. Julie: Neej dat kan niet... Geloof me tzz vast me ex Stefan! Bill is veilig! Je ging naar buite. Julie gingen door de regen een paar kilometer af. Een brg op. het was glad en het was een smal pad. Laura: Fem... IK glij nog uit! jij: Neej jho gek! et komt goed! Maar je had he mis... Laura viel van de berg. Je pkte aa hand... jij: Laura hou vast! Je was in paniek... Ze mocht niet vallen.... Dan was ze dood! Ze glee langzaam weg. Je begon te huile. Je oest haar vast houde! Maar het luke je niet. Ze viel. Ze was dood... Je bff was dood! Je huilde... dit kon nooit meer goed komen. je huilde maar liep door. Toen je bij het huisje kwam ws bill vast gebonden aan een stoel. Je rend huilend naar hem toe. Bill: Wat is er? Jij: Laura is dood... Ze is van de berg gevale! Bill schrok en kon niks meer zeggen. Stefan was dus toch in de kamer. Stefan: Mooi nu Bill nog dood voor je ogen. Hij richte een pistool op Bill. Jij: Bill ik hou van je voor eeuwig. Bill: Ich liebe dich auch für immer. Stefan schoot. Je sprong ervoor... Je stierf... Bill pov... Dat was het ergste wat j kon zien. Femke voor je ogen vermoord. Stefan schoot nog een keer. Bill overleed ook.



de volgende dag in de krant:



Gister is er een meisj van de berg gevalen. Het meisj en de zanger Bill Kaulitz waren daar ook. Hun 2 zijn dood geschoten. Tokio Hotel stopt direct!








Tom pov:



je leest het in de krant.. Laura en Femke ware idd niet thuis gekomen van8. Ma je geloofde het niet. Zelfs in kranten staan dus roddels! d8 je. De bel ging. Je was hoop vol dat hun het waren. Maar het was politie. Politieagente: Uhm... Ben jij Tom Kaulitz? Jij: Ja dat ben ik. Politie agente: Het spijt me te moeten zegge maar Bill en de 2 meide zijn omgekomen van8. Jij: Omgekomen? Politie agente: Ene Laura is van een smal paadje gevalle. Dat hebben ze op film. Het werd opgenome door een jongen die vermoedelijk j broer en ene Femke hebben dood geschoten. Laura's lichaam is niet gevonden we blijven zoeken.'Dit kan neit waar zijn denk je' Je begint te huile. Politie agente: Je broer is nit dood. Hij is naar het zieken huis gebracht en heeft kans op overleven. jij: E..echt? je kreeg weer wat hoop. Politie agente: En over Femke... Het is allemaal opgenome vandaar dat we dit weten... Toen Stefan weg was is ze moeizaam en langzaam opgestaan. Ze heeft nog wat aan Bill Gesjort. En ze belde iets of iemand. Ze is weg gelopen... Maar ze is 165 meter veder op dood gevonden. Later kwam er een Jongen binnen... hij heeft 112 gebeld en politie en ambulance kwam snel. Tom: Is Femke dood?

politie agente: Sorry... Ja. je keek teleurgestelt en verdrietig. Jij: Mag ik die band sien? Politie agente: Ik denk niet dat at kan. Jij: Ik wil sien wie belde! Politie agente: Sorry we kunnen deze informatie niet aan mensen uitgeve. Jij: jij bent self ook een mens. Doe maar neit alsof je belangrijker bent. De agente keek je kwaad aan. Jij: Ik wil die band zien! En ik wil dat mobieltje van Femke. Politie agente: Het spijt me het kan niet. Je werd kwaad. jij: IK WIL GVD WETE WIE BELDE EN WAT ER PRECIES IS GEBEURD. Ik wil dat joch spreken. Mss weet ik wie de dader is. Politie agente: Maar... Jij: Niks maar... NU! De agente gaf je haar mobiel en de sierade die Femke om had. En stapte naar binnen. Ze deed de video in de ricorder en ging zitte op julie bank. Je keek haaR benkbrouwophalent aan.


Je ging op julie bank zitten en de agente ook. julie keke naar de band... Bill ligt dus in het ziekehuis en laura is niet gevonde? denk je bij jezelf... Maar dat femke echt dood is Je keek veder naar de band...





23:47 de jonge die schoot was weg gegaan. Femke stond op en pakte haar mobiel. Ze belde iemand. Je zag dat ze amper vooruit kwam maae ze liep naar buite.

23:55 er loopt een andere jongen het huis binnen. HIj hurkt naast bill. Hij pakt zeg mobiel en drukt wat toetsen in.

Even later komen er mense van het ziekehuis binne en neme bill mee. Later zie je ook politie...







De politie praat wat met de jongen. En de jonge loopt mee met de politie agent. Je spoelt terug naar 23:47 Je ziet Femke duidelijk belle. Je pakt haar mobiel. Je kijkt bij laatste gesprekken. gister 23:47 Kiro...







Femke belde dus ene Kiro op. Zou die jonge die Bill gered heeft van de dood Kiro zijn? Je dacht ana Bill die in eht zieke huis lag en stopte de band.







jij: Mevrouw ik zoek nog dingen uit hier over. IK hou de spullen. Ze zijn me bierbaar en er zit bewijs bij. AGente: Ja maar... JIj: Nu vind ik het wel genoeg geweest. Zou je kunne gan? Bedankt. Dag. Agente: Nog ene goede middag meneer.







Je keek nog even verslagen naar de tv en ging op weg naar het ziekenhuis...





Laura pov.(jah ze leeft nog.)



Je was blij dat Femke je had vast gehouden toen je viel. Je kon toen nog snel kijken waar je moest zijn. Toen je viel belande je in de bossjes. Je had nu overal schrammen op je armen en je been was een beetj open. Je liep rond door het boswaar je blijkbaar in gevalle bent. Je liep een pad in... Je vond het best wel eng... Daar was gras. Je was al moe... Je besloot te gaan slapen en viel dus in slaap.



De dag na dat femke laura perongeluk los liet...



Je werd wakker op een ope gras veldj midden in een bos. Je vroeg je af waar je was en bleef nog even liggen. Je dacht ana gisteren. "zou alles goed zijn emt Femke en Bill?" Vroeg je je af. Je stont langzaam op en bekeek de plek een sgoed waar je nu was. Het veldj was best groen maar de bomen waren best hoog en de takke kwamen wel 10 meter bove jou uit. Er waren gelukkig wel struiken met aardeien. En je zag ook een klien plasj/meertj. Je ging er in staan en het water kwam tot je middel. Je waste je schrmmen en pakte wat aardbeien. Je waste se en proefde. jij: huuumm... Heerlijk. Na 10 aadbeitjes ging je zitten op het grasveld. Je wist dat eht beter was dat je femke niet geroepen had dat je nog leefde maar je kreeg wel een schuld gevoel... Zou er wat met haar zijn? Je stond weer op en liep een beetje het bos in. Het was best el donker. Je dacht opeens aan ej mobiel. Je pakte je mobiel uit je truitje. Shit... Kapot... Je liep maar weer veder in de hoop een uitweg te vinden. Je zag best wel veel natuur. Je liep richting een groote boom. Wow die boom was echt groot. Je probeerde er in te klimme maar je viel er weer uit. Maar je klom er toch maar weer in. BIJ de 5de tak ging je zitten. Het was nu al best hoog. Je keek om je heen maar je zat nog telaag om wat te kunnen zien...





Tom pov.



Je was zo snel je kon naar het zieken huis gegaan. Je liep het ziekenhuis binnen. Je leip naar de bali gedoe. Jij: mevrouw? Mevrouw: Ja?, Kan ik u helpen meneer? jij: Jah mijn broer blijkt naar et ziekenhuis gebracht te zijn... Mevrouw: Okeej, En wat is u naam? Jij: Tom kaulitz. Mevrouw: Aah ja, U bent de broer van Bill?jij: Jah klopt. Mevrouw: Het gaat neit zo goed met hem. Maar hij is wel optijd hier gebracht. Je hebt 57% Kans dat hjij het overleefd. JIj: Oww... Mag ik naar hem toe? Mevrouw: Jawel. RIA!!! een andere mevrouw kwam aan lopen. Ria: Ja wat is er ester? Ester: DEze jongen is de broer van Bill kaulitz zou u hem naar Bill willen toe brengen? Ria: Maar natuurlijk Estar. Kom maar mee jongen. Je liep achter die mevrouw aan. Julie stopte voor een grote blauwe deur.

...


Reacties:


vleermuisje
vleermuisje zei op 11 dec 2008 - 22:34:
GESTOPPPPTTT