Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Aroma » Chapter Nine

Aroma

28 juli 2010 - 19:40

201

1

164



Chapter Nine

Edward

Ze keek weg, ze zag dat ik haar door had.
"Wie heeft je pijn gedaan?" vroeg ik.
"Dat kan ik niet zeggen. Het zou niemand van ons helpen." Ik fronste.
"Mag ik dan weten wat je is aangedaan?" Emmett draaide zich om, liep weg. Hij vertrouwde me voldoende. En waarschijnlijk voelde hij zich verlegen bij dit gesprek. Caroline stroopte haar mouwen omhoog. Ik zag de blauwpaarse bloeduitstortingen op haar armen, de kringen rond haar polsen. De vingerafdrukken waren beslist niet per ongeluk op haar huid gezet.
Plots voelde ik een woede opkomen, een onmacht die me razend maakte. Wie had haar pijn gedaan? Wie had dit prachtige wezen kwaad willen doen? Ik nam haar arm zacht vast, probeerde haar niet aan te raken op de gevoelige plaatsen.
"Wat een monster," fluisterde ik.
"Ik hou van hem. Hij betekent ontzettend veel voor me." Ik kijk haar geschokt aan. Dat ze niet single was, dat had ik kunnen verwachten. Maar dat ze vast zat aan iemand haar dit aandeed, daar kon ik onmogelijk mee leven.
"Hij heeft zijn goede kanten," probeerde ze nog. Ik deed haar mouw terug omlaag, streelde haar vingers.
"Als hij je pijn doet, is hij niet goed voor je."
"Dat probeerde ik mijn hart al vaker te vertellen."


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 5 aug 2010 - 1:47:
Wie doet haar dan pijn? o.o
Enne, ga eens snel verder jij. <3