Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Far Away - DM » Part 19

Far Away - DM

3 aug 2010 - 12:07

270

3

178



Part 19

Ik drukte mijn lippen nogmaals op de zijne, de laatste keer. Ik moest me haasten, anders zouden de anderen me gaan missen. Ik draaide me om, voelde zijn hand rond de mijne.
"Wanneer zie ik je weer?" vroeg hij.
"Vanavond. Bij de uilenvleugel." Hij glimlachte, drukte zijn lippen op mijn hand en liet me toen los.
Ik wilde weg lopen, bedacht me en vloog terug in zijn armen.
"Zo, jij kan me duidelijk niet missen," grinnikte hij terwijl hij over mijn rug wreef. Hij kuste me opnieuw, ik liet me meeslepen door de liefde die ik in mijn lichaam voelde branden.
"Jij mij anders ook niet," grijnsde ik terug. Hij beet op zijn lip en liet me toen echt los. Ik voelde me zweven toen ik de trappen afliep, richting de grasvelden. Ik moest me enorm inhouden om niet te gaan huppelen, ik was zo met mezelf en Draco bezig dat ik Hermelien bijna voorbij liep.
"Waar ben jij zo blij om?" De radertjes in mijn hoofd maakten overuren, ik hoorde ze bijna kraken.
"Ik zag net Malfidus." Geen leugen.
"Hij was behoorlijk pissig om de weddenschap." Nee, ook niet gelogen. De rest hoefde ze niet te weten. Dat was ontzettend privé.
"Nou, soms ben je wel sadistisch, hoor."
"Ik zou gaan denken dat je hem leuk vindt in plaats van Ron."
"Doe niet zo gek. Wie vindt hém nou leuk?" Ikke, ik, ja, deze meid hier!
"Geen idee, niemand, denk ik." Hoi, mijn naam is niemand. Ergens voelde ik me wel slecht dat ik loog tegen haar.
Maar toen we in het gras gingen zitten, kon ik niet ontkennen dat het warme gevoel dat ik had niet door de zon kwam.


Reacties:


Jellaniee
Jellaniee zei op 21 aug 2010 - 16:00:
wil je verder gaan ?
i love it. <3
x.


verenaCullen
verenaCullen zei op 9 aug 2010 - 23:09:
Ik vind dit verhaal buitengewoon fenomenaal
Je moet zeer snel verder gaan,
Ik heb een zwak voor je manier van schrijven.
Geweldig gewoon

Wil je aub melden wanneer er een nieuw deeltje is?

X Verena


Eliros
Eliros zei op 5 aug 2010 - 1:05:
Ik zei al eerder, in een ander verhaal, dat je geweldig schrijft, en nu ga ik het nog eens zeggen: je schrijft geweldig!
Echt, je manier van schrijven is hartstikke leuk! Heel vlot en humoristisch. :'