Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Never ending night » Chapter Five

Never ending night

28 juli 2010 - 22:38

451

5

296



Chapter Five

Bella (POV)
De hele avond dacht ik aan Edward Cullen. Die avond, toen ik op msn ging, werd ik aan de tand gevoeld door verschillende mensen over hoe het was uitgegaan tussen thomas en mij.

msn gesprek
Jessica <3 = duh Jessica
BigMike = Mike
Bella <'3 = Bella
Angela<3Ben = Angela
TC =tyler
Jake = Jacob


Bella <'3 is aangemeld
Jessica <3: what happened met jou en Thomas?
Bella <'3: Lang verhaal Jes
Jessica <3: vertel nou maar!
BigMike: Celinaaaa! oja, en hoi Jessica
Jessia <3: wauw Mike, fijn dat je het leuk vind dat je er bent..
BigMike: Ja sorry hoor. Maar Bella wat is er gebeurd?

Ik zuchtte daar had ik nu dus helemaal geen zin in. Maar ik wilde morgen ook niet huilen op school. Nee. Daar was ik sterk genoeg voor.
Ik begon maar te typen

Bella <'3: Thomas heeft het uitgemaakt. Hij voelde niets meer en hij gaat ook nog eens verhuizen naar Nevada.
Jessica <3: Wat een ashole. Ik heb hem zoiezo nooit gemogen. Die blik in zijn ogen. Bah.
BigMike: Ja wat zij zegt.
Bella <'3: Ik ga nu. Ik ga zo maar slapen.
BigMike: Oké Bells. A big hug from your BigMike
Jessica <3: Dag Bella. Morgen krijg je een dikke knuffel van me lieverd. Sterkte! <3
Bella <'3: Byee guys <3

Snel sloot ik mijn computer af. Ik wilde alleen nog maar huilen. Snikkend pakte ik het oude zeehondje van mijn bed goed vast. Ik had het beestje al jaren niet meer nodig vast gehad. Zo bracht ik de hele nacht door. Ik klapmte me vast aan die ene lichtbaken. Ik kon nu nog niet benoemen wat die lichtbaken was. Maar ik wist dat aan het eind van de donkere tunnel weer licht zou komen. Ik zou over Thomas heen komen. Ik wist dat zeker.

De volgende ochtend werd ik wakker. Uiteindelijk was ik in slaap gevallen. Ik lag met al mijn kleren nog aan op het bed. Mijn wekker vertelde me dat het half 8 was.
'SHIT!' Ik stond snel op en schoot naar de douche. Snel liet ik het warme water over mijn huid lopen in hete stralen. Ik werd er rustig van. Toen ik in de spiegel keek zag ik een doodmoe meisje staan. Dat was ik niet. Mijn huid was bleek en ik had enorme wallen onder mijn ogen. Snel pakte ik mijn make-up en smeerde een beetje coverstick over mijn wallen heen. Ik maakte me meer op dan ik normaal deed. Ik ging vandaag gewoon doen alsof er niets aan de hand was. Snel schoot ik in mijn kleren: een strakke spijkerbroek met hakken en een lang t-shirt. Ik pakte een riempje en deed het om mijn middel. Daarna pakte ik mijn tas en rende de deur uit.
Ik had Tyler gisteren gesmst om me te komen ophalen. No way dat ik ging lopen.


Reacties:


Lovalicious
Lovalicious zei op 9 juli 2011 - 12:22:
Leuk! Leuk! Leuk!
De Thomas is idd een ashole! Bella deserves better!

xxx NNC


flipdodo
flipdodo zei op 2 aug 2010 - 12:15:
MEEERRR
ik hou van jou verhalen
melding?


twinsis
twinsis zei op 29 juli 2010 - 17:37:
leuk !
snel verder
xx melis
melding ?


realMe
realMe zei op 29 juli 2010 - 13:17:
leuk
snel verder
I want more


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 28 juli 2010 - 23:36:
Leuk! Leuk! Haha, ashole. Dat is-ie ook

Anyway SNEL VERDER! Melding?
xxxx