Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Een Magische Wraakactie » Hoofdstuk 3, Vertrek in zicht

Een Magische Wraakactie

30 dec 2008 - 15:04

350

2

238



Hoofdstuk 3, Vertrek in zicht

"Laten we alvast spullen inpakken en ons gedeist houden" zei Lucius "Nee, ga jij maar inpakken, ik heb nog een paar dingen te doen" en met een greins ging hij de deur uit. Hij ging naar de bosjes bij de supermarkt en zag weer schouwers praten. Het waren dezelfde als op het plein. "Shit hee, als we hem nu niet tepakken krijgen krijgen we echt de zak!" zei de ene "Ja en we hebben nog helemaal niets! Waarom zei jij dat we hem bijna hadden?!" zei de andere boos "Omdat ik me loon nog voor 1 keer wilde hebben,. jij niet dan?" "Ja ook wel maarja laten we maar iets gaan zoeken.!" ze liepen naar binnen en de deur ging dicht. Tom bleef zitten. Opeens kwam 1 van de schouwers naar buiten hij riep nog iets naar de andere en ging naar de WC achter het gebouw, en ging daar naarbinnen. Tom ging snel naar de bosjes achter het gebouw en ging naast de deur staan. De schouwer kwam weer naar buiten en met een grote snelheid pakte ze allebei hun stokken. Maar Tom was eerder en schreeuwde: "Patrificus Totalus!" de schouwer verstijfde en Tom liep rustig weer weg. De andere schouwer kwam naar buiten en zag Tom nog net en pakte zijn stok. Tom merkte het, draaide zich om en schreeuwde: "Protego!" tegelijkertijd schreeuwde de schouwer: "Paralitis!" maar kaatste af door het schild. Tom ging achter een boom staan en wachtte. De schouwer riep: "Accio Vuurflits!" en 2 tellen later kwam er een bezem aan, hij sprong erop en vloog weg. Tom schoot bij de boom weg en vuurde nog een spreuk op de schouwer af maar had geen zin.

Tom kwam weer aan bij het huis en probeerde de dur open te doen, maar hij zat op slot. Hij pakte zijn stok weer en fluisterde: "Alohomora" en de deur ging zachtjes open. Lucius zat wat te drinken en keek TV. "Ben je nou eindelijk klaar?" Zei Lucius "Ja, we kunnen gaan, eerder dan ik dacht" zei Tom terug. "Laten we maar inpakken" zei Lucius en gingen naar hun kamers...


Reacties:


simonella
simonella zei op 7 mei 2009 - 20:53:
een beetje vaag:s maar wel leuk


TomNerd
TomNerd zei op 29 dec 2008 - 12:57:
Ik snap er niet veel van maar het is wel leuk ;-)