Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » De halve final!! Dubbelgevechten!!!!

~The Long Journey Continue's~

29 juli 2010 - 13:39

664

1

277



De halve final!! Dubbelgevechten!!!!

Hierin deze dubbelgevechten moeten Co-ordinators een team vormen met een andere trainer. je zult wel zien:P

"Roxas....wacht!, riep Dawn en rende achter Roxas aan.
hij draaide zich nijdig om.
"o ben jij het, gromde Roxas.
"kan je normaal praten alsjeblieft?, vroeg Dawn geërgerd.
"ga dan maar weg!, zei Roxas kwaad.
"Piplup, bubbelstraal!, riep Dawn en een straal bubbels vlogen in het gezicht van Roxas.
"Waar was dat voor nodig!, riep Roxas boos.
"Rox, kalmeer een beetje ik wil praten met je, zei Dawn kalm.
"oke, verzuchtte Roxas en ging op een bankje zitten.
"luister... het is moeilijk om jonger te zijn maar... wilde Dawn zeggen maar Roxas viel haar in de rede.
"als je daarover gaat beginnen ben ik weg!, zei Roxas meteen.
"Luister nou gewoon even! denk je dat ik het leuk vind om een oudere broer te hebben die soms beter weet dan ik!, riep Dawn boos.
Roxas dacht na. Dawn had gelijk hij was pissig dat hij altijd het pispaaltje was en vooral als Sora hem erop wees dat hij niet onzeker moest zijn over wedstrijden maar hij deed deze wedstrijden om dichterbij zijn pokémon te komen en misschien ook wel een beetje bij Dawn.
"je hebt gelijkt misschien moet ik wat er voorgevallen is vergeten en me beter met de finale bezighouden want als broertje stel ik toch niets voor, zei Roxas neerslachtig.
"kap nou eens om voor emo te spelen! ten 1e ben je niet waardeloos als broertje en je moet je telkens niet vergelijken met Sora hij is dan wel ouder maar zo koppig en eigenwijs als de pest en nou en dat jij jonger bent dan Sora alsnog ben jij me beste vriend en is hij me vriendje dat kan mij niet schelen! ik hou van jullie allebei maar van je broer net ietsjes meer, zei Dawn met een glimlach.
"dat boeit me niet dat jullie verkering hebben maar het is gewoon soms alsof hij me tweede vader is en dat ben ik zat, zei Roxas.
"waarom denk je dat ik Lucas heb duidelijk gemaakt dat hij me moet nemen zoals ik ben. ik pik ook niet alles wat hij tegen me zegt en oke ik hou van hem zoals broer en zus doen maar hij moet ook weten wat grenzen stellen is en dat moeten jij en Sora ook doen hij kan soms etterig overkomen maar dat betekent niet dat hij om je geeft denk daar maar eens over na, zei Dawn en wilde weglopen toen...
"Dawn, wacht! wij moeten denk ik maar eens een finale winnen, zei Roxas.
"zo ken ik je weer, zei Dawn en wees naar Sora.
"Sora, wij moeten denk ik na de halve Finale even praten, zei Roxas aarzelend.
"zorg dan maar eerst dat jullie winnen en niet verliezen, zei Sora opgewekt.
Roxas sprong zijn broer om zijn nek en omhelsde hem stevig.
Dawn en Roxas stonden op het strijdveld met nog maar 50 seconden.
"DIT IS ECHT SUPER SPANNEND! DE VIER CO-ORDINATORS HEBBEN ALLEBEI NOG EVENVEEL PUNTEN ALS VOORHEEN!, riep Mary Ann
"Mudkip, Waterpulse!, riep Roxas.
"Cyndaquil, doe je vlammenwerper!, riep Dawn.
De Quilava en de Marshtomp gaven geen krimp toen ze werden geraakt maar het koste hen wel punten.
Roxas dacht na en wist het toen.
"Dawn, ik heb een plan let op, fluisterde Roxas.
Dawn knikte.
"Mudkip, doe je Surf over het hele wedstrijdveld heen!, riep Roxas en knikte naar Cyndaquil.
"en Cyndaquil, spring op de rug van mudkip!, riep Dawn.
"quil, zei Cyndaquil en sprong op de rug van Mudkip.
"WHAT THE... riep Madison verbijsterd.
"Mudkip, recht op Quilava af!, riep Roxas.
"Cyndaquil, doe je Ember op op Marshtomp!, riep Dawn.
Door de grote golf van Mudkip en de vuur aanval van Cyndaquil kregen Quilava en Marshtomp de schrik van hun leven.
"En stop de teller!, riep Mary Ann.
Roxas hoopte zo dat ze door waren.
"de finalisten zijn... ROXAS EN DAWN VAN TWINLEAF TOWN!, riep Mary Ann.
"Roxas, hoorde je dat we zijn door!, riep Dawn door het applaus heen.
"dankzij jou, zei Roxas.
"niet waar, door jou zijn we door, zei Dawn en omhelsde hem stevig.
Sora en Ash kwamen aanrennen van de tribune en besprongen Roxas en Dawn die omvielen.
"jullie zijn een goed team, zei Sora door het gejoel van het publiek heen.
"ik... bedankt, Sora, zei Roxas dankbaar en omhelsde hem stevig.
word vervolgd....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 29 juli 2010 - 18:42: