Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 25.Sweet but weird.

Trip to hell!

29 juli 2010 - 19:41

954

1

395



25.Sweet but weird.

Hey lieve lezertjes van me, ik vertrek deze zaterdag (31juli) op vakantie en dat tot en met 27 augustus. Tot dan neemt 'PerfectFool' mijn profiel over. Dat wilt zeggen dat ze mijn op voorhand geschreven deeltjes online zet.

Tranen rolden over je wangen van het lachen, nooit had je gedacht dat je zo veel plezier kon beleven met de tweeling. Bill wou verder gaan met zijn verhaal, maar stopte plots abrupt met praten. Hij staarde je even aan en vroeg dan lief 'How do you feel now?' nadat je was uitgelachen zei je terug serieus 'Better.' Bill knikte en draaide zich even om naar zijn nachtkastje. Hij deed een schuif open en haalde er iets uit. Daarna draaide hij zich terug naar je toe en stak een thermometer naar je uit terwijl hij zei 'Try it again.' je knikte en nam de thermometer aan. Je zette hem aan en stak hem onder je arm. Rustig wachtte je tot het belletje zou gaan. Tom wreef ondertussen lief je tranen weg. De stilte werd onderbroken door het bekende belletje van de thermometer. Je haalde de thermometer van onder je arm en gaf hem terug aan Bill. Bill bekeek het even en zei dan rustig 'That's much better, thirty-seven degrees.' je knikte en zei 'What time is it?' Tom zei lief 'Already half past eleven in the evening.' weer knikte je. Tom zei rustig 'I think you can better rest now.' je knikte en zei zacht 'Good night guys.' je zette je een beetje rechter en je boog je over Bill heen. Je drukte een zacht kusje op zijn wang en daarna draaide je je om naar Tom, waar je ook bij hem een zacht kusje op zijn wang drukte. Daarna liet je je terug neer zakken in het bed en legde je je hoofd neer op het kussen. Je sloot je ogen terwijl je de jongens nog rustig 'Good night.' hoorde zeggen. Plots schoot iets je te binnen. Nu had je het wel warm omdat de jongens zo tegen je aan lagen, maar als ze zouden weg gaan zou je misschien terug koud hebben. Je opende meteen je ogen en zei zacht 'Guys, do you want to stay here this night?' Tom keek je glimlachend aan en zei 'Of course, we will do that if you want it.' Bill zei glimlachend 'Why do you ask it? Are you afraid that we're gonna leave you?' je schudde je hoofd en je mompelde beschaamd 'It's just warmer with you by my side.' de tweeling lachte en Bill zei lief 'That's sweet of you.' Bill drukte lief een kusje op je wang. Net op het moment dat hij zijn lippen weg haalde kreeg je een kusje van Tom op je andere wang. Je zei glimlachend 'I think you love kissing girls.' de tweeling grinnikte en Tom zei 'Not all the girls, only beautiful girls like you.' je voelde je rood worden. Tom grinnikte lachend 'There is our tomato again.', je werd nog roder dan je al was. Bill lachte maar zei dan serieus 'Sshtt Tom, she has to rest now.' hij richtte zich op jou en zei 'Close your eyes and try to sleep a bit.' gehoorzamend sloot je je ogen en probeerde je te slapen.

Na een twintigtal minuten was je nog steeds niet in slaap gevallen. Je had vandaag al zoveel geslapen dat je helemaal niet moe was. Je wou je juist recht op zetten toen de tweeling plots begon te praten. Ze waren er duidelijk van overtuigd dat je al in dromenland beland was. Je luisterde aandachtig naar wat ze zeiden, maar je begreep er niets van. Nu drong het tot je door dat de jongens Duits waren, aangezien ze Duits tegen elkaar spraken. Ergens had je er toch wel spijt van dat je nooit geen Duits had geleerd op school, dan zou je hun nu tenminste kunnen verstaan. Je probeerde om toch enkele zinnetjes te ontleden omdat Duits veel weg had van Nederlands. Maar ze spraken zo snel Duits tegen elkaar en Tom had zo'n erg Duits accent dat het moeilijk was om het gesprek te volgen, laat staan het te vertalen. Maar één ding begreep je wel, namelijk dat ze het over jou hadden. Want je hoorden enkele keren je naam vallen. Plots voelde je een zachte hand langs je wang strelen. De persoon liet zijn hand zacht over je lippen glijden en via je hals ging hij richting je borsten. Maar net voor hij je borsten raakte hield de aanraking op. Je hoorde Bill zacht iets sissen tegen Tom, je voelde het bed inzakken wat betekende dat de jongens zich naast je neerlegden. De jongens praatten nog even verder en net op het moment dat je bijna in slaap viel, voelde je plots een paar lippen op de jouwe. Geschrokken draaide je je hoofd waardoor de persoon zijn lippen wel van de jouwe moest halen. Je hoorde Tom boos iets sissen tegen Bill. Dus het was Bill die je zojuist had gekust. Eigenlijk was je wel blij dat Tom boos was op Bill omdat hij je had gekust, althans dat dacht je. Je vond wel dat de jongens toch wel misbruik maakten van het feit dat je zogezegd sliep. Je mocht er niet aandenken wat er nog gebeurd zou zijn, moest je nu echt in slaap gevallen zijn en je je hoofd niet had afgewend wanneer Bill je had gekust. Misschien hadden ze dan nog verder gegaan en je aangerand terwijl je lach te slapen. Een rilling gleed over je rug toen je daar aan dacht. Nee, dacht mocht echt niet gebeuren. Naarmate de tijd verstreek werden je gedachten steeds vager en vager tot uiteindelijk de vermoeidheid de overhand nam en je in slaap viel.
Even was je vrij van al de onzekerheid, waarom was je ontvoerd? Wat waren ze met je van plan? Steeds weer dezelfde vragen, geen antwoorden. Of zouden die binnenkort komen?

Lees even de kader. Laten jullie reacties achter alsjeblieft?


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 30 juli 2010 - 22:06:
awwhh!!
snel wieleren [ diegene die het dan even overneemt ]
en een fijne vakantie toegewenst
ik ben net 2 dagen thuis maar heb er wel griep opgelopen in Griekenland-.-.