Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Pokémon » ~The Long Journey Continue's~ » Hyperactiviteit is zeer besmettelijk!!!!

~The Long Journey Continue's~

30 juli 2010 - 20:01

367

1

239



Hyperactiviteit is zeer besmettelijk!!!!

aww, Sora en Kairi:3

Sora en zijn vrienden waren vroeg op pad.
hij voelde zich niet echt rot dat Dawn hem gedumpt had voor Roxas integendeel hij was echt ontzettend hyperactief samen met Sparky en Blaze.
"hey stelletje slomé bejaarden schiet eens op!, riep Sora en sprong op en neer terwijl Sparky en Blaze hem beslopen.
"Pika!, Ferno!, riepen Sparky en Blaze in koor en besprongen Sora van de achterkant.
"AARGH!, ik word vermoord!, riep Sora dramatisch en bleef roerloos liggen.
"pikapi, zei Sparky en porde hem in zijn ribben.
"BOE!, brulde Sora en Sparky schrok zich ter pletter.
"Pikachu, gromde Sparky en rende achter Sora aan.
"Hey, Sora waar haal jij de energie vandaan, man!, riep Ash lachend.
"weet ik veel, zei Sora en werd besprongen door Sparky en Sora viel op de grond.
Roxas, Dawn en Ash lagen dubbel van het lachen.
"oke, dat was niet eerlijk ik lette niet op!, zei Sora en kietelde Sparky over zijn kleine buikje.
"Pikachu, lachte Sparky en likte Sora over zijn gezicht.
"zo en doe jij ook een wat!, zei Sora tegen Ash.
"ik leef dat is al meer dan genoeg voor mij, zei Ash en liet zijn hand rusten op zijn schouder.
"ouwe vent, kom op man doe net alsof Misty je achterna zit!, grinnikte Sora.
"nee, ik moet rust houden weet je nog, zei Ash.
"ach Ashie boy word oud, grinnikte Sora.
Pikachu grinnikte en keek grijnzend naar Sparky.
"kom hier, rotjong, lachte Ash en rende erachter aan.
Sora rende vooruit terwijl Roxas en Dawn langzaam doorliepen.
hij botste tegen iemand op met een Pikachu.
"au, zei Sora en wreef over zijn kruin.
"Sora?, vroeg het meisje.
"kairi? Yuki?, vroeg Sora en hielp haar overeind.
"Sora!, wat doe je hier, zei Kairi toen Sora op gelijke lengte stond met haar.
"we zijn opweg naar Sunyshore City, zei Sora met rood gekleurde wangen.
"veel succes met je Gymbadge dan, zei Kairi glimlachend.
"bedankt, mompelde Sora en Sparky keek opgelaten naar Yuki.
Yuki wierp een laatste liefdevolle blik op Sparky en rende toen achter Kairi aan.
Sora keek naar Sparky en toen hij naar het rode haar van Kairi keek 70 miljoen vlinders in zijn buik zweven.
"oeh, Sora en Sparky zijn verliefd!, riep Ash en Sora sprong op uit zijn gedachten.
"Pikachu! riep Sparky boos en wilde wegrennen.
"kom kai... ik bedoel Sparky, zei Sora en ze vervolgde hun weg naar Sunyshore City.
Word vervolgd....


Reacties:


Sunrise
Sunrise zei op 30 juli 2010 - 20:57:
Awww
Komt het toch nog goed met Sora .