Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Aurora » Sleep over party with Bella

Aurora

18 sep 2010 - 21:22

631

5

209



Sleep over party with Bella

Laatste hoofdstuk voor ik op vakantie ga.. DUS: Enjoy <333

Elisa (POV)
Het begon nu echt irritant te worden. Jasper bleef steeds in mijn buurt hangen. Net alsof ik na een paar maanden nog steeds mensen zou opeten. Terwijl ik dat nog nooit gedaan had. Toen ik Alice vroeg waarom Jasper steeds in mijn buurt was, vond ik het niet zo erg meer. 'Jasper vind het fijn dat jij je gelukkig voelt, daarom is hij graag bij je in de buurt.'

Morgen zouden Emmet, Carlisle, Edward en Jasper vertrekkken naar Californië om op poema's te jagen. De meisjes zouden allemaal thuisblijven en gezellig gaan winkelen in een grote stad in de buurt. Totdat Eddie roet in het eten gooide.
'Alice. Lief klein zusje van me.' zei hij op een vleiende toon.
Alice keek verstoord op. Ze was bezig met plannen maken voor één of ander feest, en ze haatte het om gestoord te worden.
'Wat is er?' zei ze geïrriteerd.
'Als je nou even meekomt naar de garage?'
'Ja ja, maar laat het niet te lang duren oké.' Ik werd nieuwsgierig. Ik kon er niet tegen dat ik niet wist waar dat over ging.
Het enige geluid wat we uit e garage hoorde komen was: 'WAAAAAAAA Edward, je bent ge-wel-dig. IK HOU VAN JE!'

Toen ze weer terug kwamen waren we allemaal veel te nieuwsgierig.
'Zo Alice. Dus je hebt me gedumpt voor Edward.' zei Jasper, gemaakt verdrietig.'
'Nee hoor lief. Alleen jij hebt me net geen GELE PORSCHE TURBO! gegeven.'
'O, nou dan weet ik ook weer wat ik moet doen.' zei Emmet grappend.
'Alice, vergeet niet waarom je de auto hebt gekregen.' zei Edward zacht.
'Jaja, ik zal morgenavond wel braaf op Bella passen.'
'WAT!' zeiden Rosalie en ik tegelijk.
'Maar we gingen morgen toch shoppen?' vroeg ik.
'Ja, dat doen we wel een andere keer.' verklaarde Alice.
'Geen ruzie maken. Samen uit, samen thuis, we blijven hier en bij Bella. Dat kan ook heel gezellig zijn!' schoot Esmé ertussen, voordat we ruzie gingen maken. Ze leek op dit moment heel erg op mijn moeder. Ik zuchtte verdrietig.
'Wat is er Elisa? Je bent ineens zo, verdrietig.' jasper keek me nieuwsgierig aan.
'Ik dacht aan mijn moeder.' verklaarde ik. Meteen schoot Esmé op me af om me te troosten. Hierdoor moest ik weer denken aan mijn ouders en ik voelde de tranen omhoog komen. Alleen kon ik niet huilen met tranen. Ze zette me op de bank en Emmet klom over de bank om me eens stevig te knuffelen. Zo zaten we met zijn allen een tijdje, omstebeurt knuffelden ze mij helemaal plat.

De volgende avond, kwam Bella met een zuur gezicht de woonkamer binnenlopen. Alice ratelde maar door en door over de voetbehandeling die ze Bella ging geven. Ik wist dat ze een lijstje had gemaakt met dingen die een mens doet op slaapfeestjes. Gekke Alice. Op zich was het nog steeds heel gezellig. We zaten allemaal leuke films te kijken en we lakten allemaal onze nagels en deden ons haar. Voordat Bella ging slapen, vroeg ze nog even om de telefoon. We hoorde haar praten met Jacob en daarna de voicemail van Edward inspreken met dreigementen. Daar lagen we met zijn allen helemaal dubbel om. Het was ook zijn eigen schuld. Niet veel later ging Bella met Alice naar boven. Toen Alice terug was, schoot Rosalie naar boven. Ik wilde haar volgen maar Alice en Esme hielden me tegen. 'Laat die twee maar even boven. Dan kunnen ze misschien meteen hun problemen aan elkaar vertellen.'
Zuchtend keek ik naar het plafond. Ik wilde nog even douchen. En daarna zou ik misschien het bos nog ingaan. Of Embry bellen. Mijn vriendje Embry. Nee dat klonk echt debiel. Mijn alles. Neeeh. Dat klonk nog veel erger. Daar moest ik nog even over nadenken. Toen begon een volgende meidenfilm op Veronica en Alice, Esmé en ik richtte zich daarop. Misschien hadden ze in die film nog wel leuke ideën.


Reacties:


LaxPush
LaxPush zei op 31 juli 2010 - 13:13:
Volgens mij hebben ze geen Veronica in Amerika? Weet ik niet zeker hoor ;p
Maar okee, ik ga weer lekker verderr :'D


realMe
realMe zei op 31 juli 2010 - 12:58:
leuk hoofdstuk
snel meer, please


Merel
Merel zei op 30 juli 2010 - 11:58:
Veronica hebben ze toch niet in Amerika? Of wel? hmm...

En.
Veel plezier op vakantie! VOlgens mij ga je naar Italië...
Wil je Alec voor me ontvoeren? XD

xxx' SNel meer?


twinsis
twinsis zei op 29 juli 2010 - 23:28:
leuk
snel verder
xx melis
melding ?


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 29 juli 2010 - 22:51:
Dit hs is echt leeeuuuk!! En dan jasper's reactie: 'Zo Alice. Dus je hebt me gedumpt voor Edward. hahahaha dat vond ik echt grappigg

SNEL VERDER! je agat op vakantie amar ja.. veel plezier en neem wel die italiaan voor me mee
xxxx