Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Freestyle Love & Porn » It makes sence to me.

Freestyle Love & Porn

29 dec 2008 - 0:24

279

1

214



It makes sence to me.

"Ik weet het." zeg ik, en ik werp een blik op de klok. "Bijna klaar?" Vraag ik aan de make-up mensjes. Ik krijg wat vage antwoorden, even later begeleid ik de jungs naar een kamer voor de interviews, waar de journalisten al zijn.
"Zo veel heb ik nog noooit gezien." zeg ik met een blik op de journalisten.
"Dit is nog niet alles." zucht ik. "Wees blij dat er geen fans tussenzitten! Na vandaag komen er vast veel aan het hotel."
"Wat is er vandaag dan?" vraag ik nieuwsgierig
"Concert."
"Ooooh." zeg ik. "Wat doe jy eigelijk tijdens een concert?" vraag ik
"Zorgen dat alles goed gaat, dat ze op tijd opkomen enzo."
"Aha, well, ik snap het nog niet helemaal, maar dat komt vast nog wel." zeg ik met een vage blik vooruit.
"Ja, als je het meemaakt..."
"Oke ^^ maar, hoor jy nu niet bij de interviews te zijn om te zorgen of alles goed gaat?" vraag ik aan Niyavi, cause it makes sence to me.
"Nee, ik kom eigenlijk nooit in beeld, en daarom ben ik er daar ook niet."
"Oke ik snap het al. Een beetje, denk ik."
"Als je te vaak met ze gezien word, denken ze dat je hun vriendin ben enzo, dan komt er veel te veel ophef."
"Dus al zou je nu met een van hun hebben, merken ze dat dan niet?" vraag ik met een vaag hooft.
"Ja."
"Ja, van dat merken ze wel of ja van, dat andere."
"Juist niet."Glimlach ik. "Niet dat ik het echt weet ofzo!"
"Alright. Maar nu even eerlijk, toen je gisteravond zei dat je niet verliefd was, loog je hea? Ik zag het in je ogen." grijns ik.
Ik knik, en kijk naar beneden.
"Op wie ben je verlieft? Tom?" vraag ik.


Reacties:


XAngelGiirlX zei op 29 dec 2008 - 17:25:
Mwhaaaah!
Cool ^^
Snel verder *gaat dreigen*
xByee!