Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Shugo Chara » Midnight desire (Shugo chara) » 002: Are you kidding me?

Midnight desire (Shugo chara)

23 aug 2010 - 14:32

255

0

307



002: Are you kidding me?

Het tweede deel, als jullie het leuk vinden zouden jullie dan een reactie achter willen laten? Arigatou!

Hij slaat de bladzijde om en begint weer met namen opnoemen. 'Yasuni Amainu' zegt hij. 'Present' antwoord ik. Het meisje dat naast me zit kijk me geschrokken aan, ze lijkt wel versteend. 'Utau Tsukiyomi?' gaat hij verder. 'P-present' antwoord het meisje naast me. Wacht, zei hij nou Tsukiyomi!? ik sta op. 'Je maakt een grapje zeker?!' roep ik naar hem, domme actie, iedereen kijkt me aan. hij kijkt verbaasd. Ik kijk haar nog een keer aan. ik word gek, dit is niet echt, denk ik bij mezelf. 'Ya-chan, kalm een beetje' zegt June. Hij doet een Chara change en ik word rustig. Utau staat op en krijgt me bij mijn pols. ze sleept me het lokaal uit. ik kan op elk moment in tranen uitbarsten en Utau zo te zien ook. ze sluit de deur van het lokaal. tranen rollen over haar wangen. 'Ikuto is.. Hij is..' begint ze. ze maakt haar zin niet af. 'Wat is er met hem?' ik voel een vlaag van haat en verdriet over me heen komen. 'Je bent lid van Easter, ik wil niet met je praten' bedenk ik me dan. 'Ik ben geen lid van Easter meer, Yasuni, help me alsjeblieft' zegt ze bijna smekend. ik zucht. ik blijf mijn tranen inhouden terwijl Utau verteld over Ikuto.

'hij.. is gevangen door Easter' zegt ze. 'Ze gebruiken hem voor het vinden van de Embryo.. hij kan niet weigeren te helpen, hij word bestuurd door een soort apparaat' vertelt ze verder. Zou hij willen weigeren als hij de kans had?


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.