Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » My second life as a vampire [afgewerkt] » YOU ASHOLE!

My second life as a vampire [afgewerkt]

30 juli 2010 - 21:22

792

6

495



YOU ASHOLE!

Ja mensen ik weet het. Ik zou niet meer schrijven vandaag omdat ik op vakantie zou gaan. Maar de auto deed het niet. Dus ik heb nu plotseling heel veel inspiratie omdat ik een hele dag heb zitten wachten.. Anyway: dit is écht mijn laatste hoofdstuk en dan ben ik weg.. Enjoy it <3333

Bella (POV)
Toen ik door het bos rende, had ik meteen spijt van de beslissing om Edward hier te laten. Samen hadden we meer kans om te winnen van wie hier ook achter zat. Ik wilde me net omdraaien toen ik een schreeuw hoorde. Ik pakte mijn telefoon en belde hem maar op terwijl ik door bleef rennen.
'Lieve Bella, waar ben je gebleven?! Jacob zei dat je weg was. En ik maak me zoveel zorgen om je en...' Ik onderbrak hem.
'Edward, Nessie is in gevaar. We moeten haar helpen. Ik hoorde haar net schreeuwen, je moet hierheen komen.' ik praatte snel, maar ik wist dat hij het toch zou verstaan.
'Ik kom zo snel mogelijk Bella. Blijf waar je bent.'
'Nee, ze is in gevaar! ik moet door rennen. Nu anders gaan ze misschien doo'd.'
die woorden uitspreken deed me zoveel pijn, dat ik nog harder ging rennen.
Nog een schreeuw. Deze keer klonk ze dichter bij. Ik begon nog harder te rennen. Ik was er bijna..

Renesmee (POV)
Aangekomen op de plaats die aangegeven stond in het mmsje. Eerst zag ik niets, maar toen werd ik vastgegrepen door twee hele sterke armen. Ik zei grommend: 'laat me los.' mijn stem klonk heel dwingend. Ik probeerde een beeld p[ te roepen om te projecteren in zijn gedachten. Maar ik kon met mijn handen niet bij zijn gezicht. 'verdomme.' grauwde ik boos. Mijn hoofd werd plotseling omhoog getrokken en ik schreeuwde van schrik. Voor me stond een oude man. Samen met Jesse die linde vasthad. Hij had een pistool tegen haar hoofd aan gedrukt. Ik schreeuwde het weer uit van woede. Ik kon er niet tegen dat ik niet kon helpen. 'Wat wil je van me?' riep ik boos uit.
De oude man begon te praten met een onaangename vervelende stem. 'Ik wil, dat je mij veranderd in een vampier.' Ik schrok, die had ik niet zien aankomen. 'Pardon?' zei ik verbaasd. 'Je hebt me wel verstaan.' zei hij.
'Maar maar, ik heb geen gif. Ik kí¡n u niet veranderen.' Hij zou me nooit geloven. 'Oja, en dat moet ik geloven?' zei hij heel sarcastisch. Dit was echt heel heel heel frustrerend.
'Alleen vampieren kunnen mensen veranderen. IK ben een halfvampier.' legde ik met een woedende stem uit.
'Dat komt dan heel goed uit, want je moeder is hier over 5, 4, 3, 2, 1 seconden.
'Welkom Bella.' zei hij met een walgelijk toontje.
'Laat. Mijn. Dochter. Los.' Ik voelde dat de jongen die mij vast had, van positie veranderen. Ieder moment kon hij mijn hoofd er nu aftrekken. Verdomme.
'Ik doe alles Maar laat mijn dochter met rust, en laat Linde los.' zei mam grommend. 'Geef me je gif, mooie Bella.' Ook Bella keek nu geschokt.
'Uhm pardon. Wilt u dat ik u bijt?!' vroeg ze vol afgrijzen.
'Nee niet bepaalt. Maar we gaan nu verder naar een fabriekshal zodat we een andere manier kunnen verzinnen. Jongens volg mij.'

Bella (POV)
Dit kon niet waar zijn.. Verschrikkelijk. Dat een man zo walgelijk kan zijn. Ik liep voorop. Zodat ikniemand kwaad kon doen. Ik bedacht verschrikkelijk veel dingen om ons te laten ontsnappen. Maar dan zou er 1 iemand sterven. En dat mocht niet gebeuren. We gingen of allemaal dood, of we zouden het allemaal overleven. Het leek alsof we wel 3 dagen door het bos liepen. Dit tempo ging mij veel te langzaam. Uiteindelijk kwamen we bij een fabriekshal aan. Hij leidde ons naar een ruimte midden in het gebouw. Er stond een stoel met banden, zodat je je niet kon bewegen en op een tafel lagen verschillende spuiten. Ik wist meteen wat het idee van de man was. De man. Wat was zijn naam eigelijk.
'Pardon meneer. Maar wie bent u eigelijk.' vroeg ik op een redelijk beleefde toon. Maar waarschijnlijk kon ik de walging niet weglaten.
'Ik ben Geoffrey McGregor. Dit is mijn zoon Jesse en zijn neef Collin. Wat onbeleefd dat ik me nog niet had voorgesteld.' Ik had genoeg van zijn beleefdheid. Ik zou doen wat hij vroeg en dan zouden we allemaal veilig zijn.
'Zal ik mijn gif dan maar in die spuiten doen? Dan kunt u vast plaatsnemen op die stoel.' De walging brak nu compleet door in mijn stem.
'Bella Bella, dat ben ik helemaal niet van plan. Ik weet niet of wat u doet goed is dus gaan we het eerst maar eens even testen op.. bijvoorbeeld Linde.'
'NEE!' Riep Renesmee, woedend nu.
'Hou je mond klein kreng!' zei Collin.
'Ik zal het doen.' beloofde ik. Ik begon naar het tafeltje te lopen. Ik pakte de spuit en van woede zat mijn mond al vol met gif. Ik gaf het aan de man en probeerde niet te kijken naar hoe Linde in de stoel werd gezet en vastgebonden. Geoffrey Mcgregor pakte de spuit en stak hem in Lindes arm. Toen slaakte Linde een verschrikkelijke gil..


Reacties:

1 2

BreakingDawn
BreakingDawn zei op 14 sep 2010 - 14:22:
Wauw, heftig maar ik denk niet dat Bella dat zou doen...


Merel
Merel zei op 31 juli 2010 - 20:08:
Oh!
ZOiets zou Bellss niet doen! Dat zei ik haar niet doen! o.o


xxxxxx'Snel meer?


realMe
realMe zei op 31 juli 2010 - 13:04:
oh wat erg
ze mag niet dood,
niemand mag dood.
please
*puppyoogjes*


LaxPush
LaxPush zei op 31 juli 2010 - 13:04:
Het verbaast mij ook dat Bella dat doet, vind ik niks voor haar.
En omg! Weerwolven/Shapeshifters kunnen toch niet ingeprent zijn op vampiers? Dan prent Seth opnieuw in :'D! Op iemand die toevallig heel erg op mij lijkt? (a' Nee grapje. Ze worden vast gered door Edward en de rest van de Cullens en dan zuigen ze het gif er weer uit ofzo ;p
Naja, fijne vakantie & bedankt voor de meldingen «3


Reactiongirl
Reactiongirl zei op 30 juli 2010 - 21:55:
Leuk! Arme Linde. Het verbaads me dat Bella dat doet... mm... Anyway fijne vakantie (alweer, dit is volgens mij de 10e keer ofzo)!
xxxxx