Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Overige » Marijn ( weet nog geen andere ;x ) » 6.

Marijn ( weet nog geen andere ;x )

31 juli 2010 - 21:12

268

0

164



6.

Thuis aangekomen pleurde ze haar fiets onder het afdakje van de schuur en liep naar binnen waar haar vader zat.
Ze probeerde erg haar best te doen om er vrolijk uit te zien. Wat haast onmogelijk was.
Ze had nog last van die punaises. Last van de barstende koppijn.
Maar haar vader vroeg niets en keek haar niet raar aan. Teken dat het waarschijnlijk was gelukt.
Ze pakte een ijsje uit de diepvries en riep haar vader nog na dat ze naar boven ging.
Toen ze eindelijk boven was pakte ze haar laptop en deed het ding aan. Met moeite, want de knop was bijna
helemaal kapot en onmogelijk kreeg ze het ding meestal aan.
Toen het ding eindelijk opgestart was Begon ze te schrijven, te schrijven over vandaag.
Wat ze meestal deed als ze uit school kwam.

S'avonds toen haar toe werd geroepen dat ze op bed moest kleedde ze zich om, deed haar pyjama aan en poetste haar tanden.
Riep dat ze ging slapen en deed het licht uit.
Eindelijk kon ze huilen wat ze wou, eindelijk kon ze doen wat ze echt wou.
Ze begon te huilen, een hele poos stroomden de tranen over haar wangen totdat ze ineens de trap hoorde.
Ze kroop onder haar deken. Hoorde dat haar kamerdeur openging en haar vader vragen of ze sliep want hij hoorde wat.
Marijn lag bewegingloos onder haar deken en hoopte dat haar vader niets op zou merken, dacht dat ze sliep en weg zou gaan.
Wat gelukkig ook het geval was. Even later hoorde ze zijn kamerdeur dichtslaan. Hij ging ook slapen.
Marijn kroop weer onder haar dekens vandaan liet nog even haar tranen gaan en huilde zichzelf in slaap.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.