Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Als je maar geniet! » 5# Het moment voor de waarheid

Als je maar geniet!

3 sep 2010 - 17:58

208

1

224



5# Het moment voor de waarheid

het is mini maar het is hopelijk wel leuk:P

Ik kan je vertellen dat ik al een heleboel dingen heb meegemaakt maar god dit sloeg echt alles, ik knipperde alleen maar en morste een plens hete thee op mijn broek. ‘pardon?’ fijn mijn dag kon niet beter. Toen viel er een lange stilte waarin Gordon opstond en naar de vrouw liep. ‘Simone.. ken jij Elyon?’ vroeg hij voorzichtig haar schouder aanrakend. ‘Anna’ kraste de vrouw nog steeds op mij wijzend. Ik beet op mijn lip en bedacht welke keuzes ik had, 1: het gekkenhuis bellen en vragen of ze iemand miste, 2 weg gaan en later terug komen. Ik koos optie 2 want ik wist het juiste nummer niet. Ik stond op en wou naar de deur lopen maar Bill pakte snel mijn hand. ‘nog niet, okay’ zei hij rustig mij een beetje tegen zich aan drukken. Tom was opgestaan en liep nu naar zijn moeder toe, ‘mam, dit is Elyon, Anna is…-‘ ‘mijn moeder’ maakte ik zijn zin af. Als ze dat nog niet deden, deden ze dat nu wel, de hele kamer gaapte me aan en ik haalde voorzichtig mijn schouders op. En als je dacht dat het raarste net was geweest dan had je het moor mis want Simone vloog op me af en..


Reacties:


Dominiquee
Dominiquee zei op 1 aug 2010 - 22:17:
aaa!! ga door met dat verhaal ;p
spannendd !!

x.