Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 26.Funny!

Trip to hell!

28 aug 2010 - 17:59

973

1

320



26.Funny!

Je voelde plots een paar lippen op de jouwe, een luide kreun verliet je mond. Je was even helemaal gedesoriënteerd, je wist even helemaal niet meer waar je was en wat er gebeurde. Al snel werden de lippen van de jouwe gehaald en hoorde je iemand zacht zeggen 'Now she's awake!' weer verliet een luide kreun je mond. En moe deed je je ogen open om te kijken wat er gebeurde. Geschrokken staarde je Bill aan die op nog geen twee centimeter van je gezicht verwijderd was. Bill keek je lachend aan maar ging dan toch iets verder van je af liggen bij het zien van je verwarde gezicht. Plots zei Tom 'Keisha, you have to wake up.', weer verliet een luide kreun je mond en zei je moe 'Why?' Bill antwoordde glimlachend 'It's already noon.' je zuchtte en draaide je dan toch maar om zodat je over Tom kon kruipen en zo het bed kon verlaten. Een luide gil verliet je lippen toen je met een harde smak op de grond belandde. Je was dus echt nog niet goed wakker, aangezien je niet door had gehad dat Tom helemaal niet meer naast je lag. Maar de kamer al had verlaten. Luid gelach barstte los in de kamer toen een luide 'Auwh' je lippen verliet. Geschrokken wreef je over je gezicht, aangezien je recht op je gezicht was gevallen. Bill's hoofd verscheen over de bedrand terwijl hij lachend vroeg 'Everything alright?', zuchtend zei je 'Yes.' moeilijk krabbelde je overeind. Toen je na heel wat gestuntel toch recht stond keek je naar Bill die lachend op het bed zat. Je zei geïrriteerd 'Is it funny?' Bill keek je lachend aan en zei hikkend van het lachend 'Yes!' je wierp hem een boze blik toe. Bill stond lachend op en zei 'Come, we're gonna eat something.', toen je hem nog steeds boos bleef aanstaren draaide Bill zich maar om en verliet de kamer. Je volgde hem braaf naar de keuken waar je Gustav aantrof. Je ging voor Gustav neerzitten, Gustav zei vriendelijk 'Good morning sunshine!' je glimlachte lief en zei 'Good morning Gustav.' Gustav zei vriendelijk 'How do you feel now?' je zei rustig 'Much better than yesterday.' hij knikte goedkeurend. Bill was ondertussen naast je komen zitten en begon alvast te eten. Op dat moment kwam ook Tom de keuken binnen en begon hij spontaan te glimlachen toen hij jou zag zitten. Tom ging naast Gustav zitten en zei lachend 'You're out of your bed! Good girl!' geïrriteerd keek je Tom aan. Bill zei lachend 'No, she fells out of her bed.' Tom begon spontaan te lachen. Je draaide boos je gezicht naar Bill, je schonk hem een woedende blik toen je dat deed begon Tom nog harder te lachen. Boos schoof je je stoel achteruit en stond je op. Je verliet de keuken en liep verder naar de woonkamer, die je ondertussen wel wist zijn. Zuchtend liet je je in de zetel neervallen. Je haatte het echt ongelooflijk hard wanneer mensen je uitlachten en zeker 's morgens. Je had vaak last van een ochtendhumeur, maar meestal hing je humeur af van de stemming die er heerste in huis. Als mensen lief met je om sprongen zoals Gustav dat juist gedaan had, dan was je ook lief terug. Maar als ze je 's morgens al irriteerden zoals dat bij Bill het geval was, was je ook snel geïrriteerd. Boos zuchtte je, gisteren waren de jongens nog zo lief en nu deden ze zo stom. Je liet je blik door de woonkamer glijden, plots merkte je een heleboel magazines op. Je stond meteen op en liep naar het tafeltje dat in een hoekje stond. Je stopte voor het tafeltje en net toen je de magazines wou oppakken liep Tom de woonkamer in. Hij zag je staan en snelde naar je toe. Snel greep hij je rond je middel en trok je zacht van het tafeltje weg. Verbaasd keek je Tom aan, Tom zei snel 'You are to young for that.' niet-begrijpend keek je hem aan. Tom zei lachend 'It's eighteen plus.' je rolde met je ogen en mompelde stil 'Dirty guy.' Tom lachte en zei 'If you are older, then you will also buy this stuff.' je maakte een afkeurend geluidje en je zei 'No, I'm not like that.' Tom grinnikte en zei grijnzend 'How do you mean?' je antwoordde 'I don't need magazines like that.' een brede grijns verscheen op Tom's gezicht. Tom zei grijnzend 'So you mean that you aren't a virgin anymore.' je keek hem verbaasd aan en je schudde je hoofd terwijl je zei 'No, I didn't say that. I'm still a virgin but I think it's stupid to buy some stuff like that. It's like you can't get a girl so you need a magazine full of naked woman to make pleasure.' Tom lachtte even om de manier waarop je het beschreef. Tom zei grijnzend 'No, that's not true.' je keek hem grijnzend aan en zei 'Believe what you want to believe.' Tom grijnsde en zei 'You really didn't have got a boyfriend, don't you?' je zei kattig terug 'Of course I've got one!' Tom begon enkel nog meer te grijnzen toen je zo geïrriteerd raakte. Tom zei grijnzend 'But not more than kissing, I guess.' je keek hem boos aan maar hield toch je mond. Je had inderdaad wel een vriendje gehad, maar dat was enkele jaren geleden. Toen je veertien jaar was en je was inderdaad niet verder gegaan dan kussen. De jongen in kwestie wou wel verder gaan, hij was dan ook al achttien jaar, maar je vond het toch nog wat vroeg om al seks te hebben. Je wou nog wel enkele jaren wachten. Want je maagdelijkheid deelde je enkel met een persoon die je echt vertrouwde en lief had. Niet met een der welke gast.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 2 aug 2010 - 18:22:
snel weer een stu erbij
is mega megaa