Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Het Huis Anubis » Ruzie om Sterre Of Anastacia » Proloog

Ruzie om Sterre Of Anastacia

2 aug 2010 - 23:12

521

1

825



Proloog

Dit zijn de hoofdkarakters

Sterre de Wit: Een verlegen meisje die haar bruine haar in vlechten zit en ze heeft een brilletje ze draagt rode Handschoentjes en heeft een knuffelkat muis haar beste vriend ze deelt haar kamer met Anastacia en ook met Lexie die soms komt logeren ze is smoorverliefde op medebewoner Raphael en Pim is eigenlijk ook verliefd op haar maar ze weet niks.

Raphael Salamons: Een Muziekale jongen die erg goed piano kan spelen en goed kan zingen hij heeft bruin halflang bruin haar en hele vriendelijke bruine ogen hij draagt een rode koptelefoon als hij die afdoet hoort hij erg sterk dat het pijn kan gaan doen hij deelt een kamer met de jongens Pim en Marcel hij heeft een erg strenge vader die hem telkens vertelt wat hij moet doen oefenen,oefenen en nog eens oefenen zodat Raphael er soms erg moe van word hij is verliefd op Sterre het is wederzijds maar dat zeggen ze niet tegen elkaar Anastacia is ook verliefd op maar hij wilt er niks van weten.

Marcel Keizer: Een echte grappemaker hij is wel aardig behalven tegen Sterre die hij heksemeisje noemt en hij pest haar vaak omdat ze nog een knuffel heeft maar ondanks dat is hij wel aardig en natuurlijk erg grappig hij heeft kort zwart haar en ondeugende bruine ogen hij is beste vrienden met Pim maar die word soms gek van hem en Marcel kan ook goed met Lexie opschieten en hij is Smoorverliefd op Anastacia die hem helemaal niet ziet zitten en die is verliefd op Raphael hij deelt kamer met Pim en Raphael en hij giet alltijd Sambal op zijn eten omdat hij gevoelige smaakpupillen heeft.



Anastacia Emeryck-Reehorst: Ze is een beetje bitchie die erg verwend is ze is gewend om een luxe leventje te leiden met Personeel,Zwembad,Manege met paarden en een tennisbaan en ze moet ook nog naar school terwijl ze altijd prive les heeft gehad ze kan ook behoorlijk arogrant zijn ze heeft kort blond haar en heeft altijd dure kleding aan ze heeft een zonnebril op omdat ze erg gevoelige ogen heeft als iemand het licht in plaats van het dimlicht aandoet daan draait alles zodat ze duizelig kan worden ze is vriendinnen met Sterre(Die ze ook wel Dingetje noemt) en met de Lexie die echt een rare is en Anastacia is verliefd op Raphael en ze doet er alles aan om zijn aandacht te trekken maar hij is al verliefd op Sterre helaas.

Pim Versteegh: De Ditective hij onderzoekt graag en Sterre doet vaak met hem mee geheimlijk is hij verliefd op haar maar niemand mag het weten vooral zei niet omdat hij weet dat ze erg verliefd is op Raphael die ook op haar is hij heeft kort bruin haar met blauwe ogen en spuit vaak deodorant over zich heen want als hij dat niet doet en dan ruikt hij zo sterk en dan valt hij zelfs flauw door de geur wat al 3 is gebeurd het liefste wat hij doet is natuurlijk speuren hij deelt een kamer met Raphael en Marcel die zijn beste vriend is die Sterre vaak pest maar Pim neemt het gelukkig voor haar op.


Reacties:


Amber2003 zei op 8 sep 2014 - 18:17:
Leuk om dit te weten maar ik heb ze allemaal gezien