Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Het Huis Anubis » Ruzie om Sterre Of Anastacia » Groen van Jaloezie

Ruzie om Sterre Of Anastacia

2 aug 2010 - 23:52

763

0

696



Groen van Jaloezie

Als Marcel even alleen is met Anastacia en haar probeert te versieren komt opeens Raphael binnen meteen is ze weg daardoor is Marcel woedend op hem geworden dit gebeurd erg vaak maar eigenlijk is Raphael opzoek naar Sterre.

De Anubis bewoners werden vroeg wakker want ze moesten natuurlijk gewoon naar school ze kleden zich even om Sterre liep naar de Badkamer maar onderweg knalde ze tegen iemand op die liet een boek vallen die zo te zien op zijn teen viel ze keek op ze werd rood het was Raphael, Oh sorry ik sliep nog heb je pijn?,vroeg Sterre bezorgd hij begon te lachen nu werd ze nerveus, Nee hoor lief dat je zo bezorgd bent maar het was niet zo'n dikke boek maak je maar geen zorgen, zei Raphael lief toen hij dat zei begon het in Sterre's buik te kriebelen hij pakte het boek op en liep terug naar de jongenskamer om zich veder aan te kleden Sterre liep Blozend samen met haar lievelingsknuffel kat Muis de badkamer in om tanden te poetsen. Marcel wachte beneden iemand op Arlene was ergens in het huis maar dan kwam Anastacia binnen meteen sprong hij op, Hoi Citika wat heb je toch mooi blond haar, zei hij, Dat weet ik maar toch bedankt eh ben je naam even vergeten, zei Anastacia ongeintreseerd, Oh je bent zo mooi dat je zelfs me naam vergeet hoi ik ben Marcel schoonheid en wie ben jij?,vroeg Marcel maar Anastacia negeerde hem, Waar is Arlene eigenlijk?,vroeg ze,Weet niet die was net ergens naartoe geen idee waar maar nu zijn wij alleen dat is toch ook leuk, zei Marcel die haar begon te versieren, Nou zo leuk is dat niet ik wil mijn ontbijt, zei Anastacia maar toen zag ze dat haar ontbijt op tafel stond precies wat ze wilde Broodje gezond,gekookt eitje,toast en een kopje thee meteen ging Anastacia zitten en was weer tevreden, Wat ben je toch mooi als je eet hoe doe je dat toch?,vroeg Marcel verliefd, Eh? Pardon, zei Anastacia beledigt, Nou je bent zo mooi en netjes aan het eten dus...begon Marcel maar hij stopte met de zin omdat Raphael de eetkamer binnen liep en goeiemorgen zei meteen was Anastacia verkocht, Hoi je ziet er goed uit heb je Gel in je haar gedaan?,vroeg ze toen ze het haar van Raphael nat zag, Nee ik heb net mijn haar snel gewassen ik had geen tijd om goed mijn haar af te drogen, vertelde hij, Nou dat is goed gel vind ik zo vies dat harde plakkerige haar, zei Anastacia, Dude we waren bezig met een goed gesprek en dan kom je zomaar binnenvallen opeens waarom loop je zomaar naar binnen?,vroeg Marcel boos, eh omdat ik moet ontbijten anders heb ik geen energie voor de dag, legde Raphael uit maar nu kwamen ook Sterre en Pim de kamer binnen gelopen ze wenste iedereen goeiemorgen Raphael deed hetzelfde terug en tot verbazing van hem ook Anastacia de laatste 2 gingen ook zitten aan de tafel Arlene kwam weer binnen, zo goeiemorgen hebben jullie honger oh Anastacia je hebt volgens mij je eten al gezien is het lekker?, vroeg Arlene vriendelijk, Ja het is geweldig precies wat ik wilde ontzettend bedankt, zei Anastacia tevreden, Oh nu heeft Raf alles verpest met z'n binnenkomst ik wou nu eindelijk eens alleen zijn met die mooie blonde vrouw, zei Marcel zuchtend, Eh Marcel we moeten allemaal eten tijdens het ontbijt kan je niet alleen zijn hier dan zijn we met z'n vijven, zei Pim geiriteerd Sterre keek de helletijd verliefd naar Raphael ze kon geen woord zeggen en ze kreeg geen hap door haar keel dat was hetzelfde ook bij Raphael maar die keek niet naar haar hij zat wel met z'n eten te spelen hij had vandaag niet eens zin om te oefenen op zijn Piano en dat hoeft zijn vader niet eens te weten toen ze klaar waren met eten en hun Spullen hadden ingepakt zocht Marcel de helletijd Ruzie met Raphael, Jij bent gewoon zelf verliefd op dat schatje geef gewoon maar toe maar ze vind mij natuurlijk het leukste,liefste en grappigste, zei Marcel, 1 ik ben niet verliefd op die Anactasia en 2 volgens mij ziet ze je niet eens staan ze negeert je de helletijd ze laat je telkens in de kou staan, zei Raphael eerlijk, Zie je wel je vind haar zelf leuk geef maar toe Au au Pim niet mijn oor alsjeblieft daarmee moet ik horen!!, riep Marcel Pim trok hem aan zijn oor weg bij Raphael hij bedankte Pim zelfs, Bedankt als ik iets terug kan doen, zei Raphael, Graag gedaan de volgende keer hem gewoon negeren, zei Pim en hij trok Marcel aan zijn oor naar het schoolgebouw de aan het jammeren was van de pijn en begon te spartelen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.