Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Het Huis Anubis » Ruzie om Sterre Of Anastacia » Nu begint er pas Ruzie

Ruzie om Sterre Of Anastacia

3 aug 2010 - 0:55

592

0

1423



Nu begint er pas Ruzie

Pim en Marcel kunnen er niet tegen dat Anastacia en Sterre allebei erg verliefd zijn op 1 iemand Raphael maar de volgende ochtend bereikte het kookpunt en beginnen te ruzieen Arlene zorgt ervoor dat ze snel stoppen.

Het was Avond in het huis Anubis Raphael was naar Sterre gegaan die er helemaal klaar voor zat hij klopte aan, Ja kom maar gerust binnen, Daar is hij eindelijk Muis,fluisterde Sterre tegen haar zwart knuffelkat Raphael schuifelde naar binnen, Heey ben je er klaar voor?,vroeg hij zenuwwachtig, Ja tuurlijk, zei Sterre ze begonnen met het huiswerk. Marcel en Pim waren in de jongenskamer Marcel pakte zijn action man poppen 1 moest hij voorstellen de anderde Pim zelf en de laatste met de roze jurk aan moest Anastacia voorstellen, Oké jij speelt maar jezelf ik kan deze heel goed bespelen oke begin Oh Marcel wat ben je toch een schatje Oh bedankt Lieve mooie Anastacia zullen we nu zoenen?,vroeg Marcel met piepstemmetjes Pim schaamde zich vreselijk wat heeft hij zichzelf toch aan gedaan, Oh vriend Pimmie vind je mij en Anastacia geen mooi koppeltje,piepte Marcel, Ja mooi stelletje hoor ik moet even naar het toilet, zei Pim en hij deed alsof dat zijn pop naar het Toilet moest, Nou die heeft vast een zwakke blaas zullen we veder gaan lieve Anastacia ja goed knappe Marcel, zei Marcel met zijn goed nagemaakte stemmetjes Pim deed eigenlijk hellemaal niet mee hij wilde eigenlijk alleen maar tijd doode hij wachte totdat Raphael weer beneden kwam, Oké Pim ben je eindelijk klaar met plassen we willen graag een lekker ding voor je zoeken, zei Marcel, Oh nee he kijk daar een ravijn ik ga erin springen JIPPIE, zei Pim juichend, Ah nee Dude dat is niet leuk nu heb je het spel verpest nu kan ik niet meer veder, zei Marcel teleurgesteld. Raphael en Sterre hadden het erg gezellig nu begrepen ze alles van het huiswerk maar dan Maakte Sterre een grap over Raphael, Zo nu ben je een echte Studiebol, zei ze lachend, Ah dat ben ik helemaal niet hier komen jij!riep Raphael hij stond op en begon haar te kietelen op een erg zwak plekje ze begon hard te lachen omdat het kietelde en van de pret ze vielen allebei op het tapijt ze lachde nog steeds van de pret ze keken elkaar diep in de ogen aan De donkere ogen van Raphael keken liefdevol dat gelde ook voor de Blauwe ogen van Sterre die begonnen te fonkelen ze kwamen dichterbij elkaars gezicht en stonden weer op het punt om te zoenen totdat Pim en Anastacia binnen kwamen Anastacia werd boos Raphael stond snel op en greep z'n boeken en liep de meisjeskamer uit hij was rood als een biet.Pim liep veder, Sorry ik ben mijn pen vergeten, zei Hij snel hij greep de pen en ging weer weg, Zo jij vind Raphael ook leuk wilde hij dit allemaal ook?, vroeg Anastacia opdrinerig, Ik weet niet, zei Sterre en ze luisterde niet meer. In de Avond kregen Pim en Raphael ruzie, Je dwong haar gewoon, zei Pim woedend, niet waar we hadden gewoon gezellig toen kwamen jij en Anastacia binnen, zei Raphael maar ze waren allebei zo moe dat ze gingen slapen. De volgende Ochtend hadden de 3 ruzie over Anastacia en Sterre, Je dwong haar gewoon geef maar toe, snauwde Pim boos, en je hebt Anastacia vast betoverd met een drankje van die heks, zei Marcel Boos, Dat is helemaal niet waar en Sterre kan dat niet dat is echt onzin, zei Raphael die ook boos begon te worden Arlene stormde binnen, Heey hou eens op ik hoor jullie helemaal in de gang kom op stoppen kom naar beneden om te eten anders komen jullie te laat, zei Arlene meteen stopte de Jongens.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.