Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Trip to hell! » 27.You piss me off.

Trip to hell!

28 aug 2010 - 17:59

771

1

295



27.You piss me off.

Een brede grijns kwam tevoorschijn op Tom's gezicht. Hij vond het blijkbaar leuk dat hij je had weten stil te krijgen. Boos zei je 'How many girls did you have got?' Tom's grijns werd nog breder toen hij antwoordde 'Hmm, it's difficult. Cause I've got so many girls. But I guess, twenty-three.' je keek Tom geschrokken aan en voor je jezelf terug onder controle kreeg riep je al luid 'Are you kidding me?' Tom schudde grijnzend zijn hoofd. Tom zei grijnzend 'But not only just kissing, also having seks and that stuff.' je kon jezelf niet meer inhouden. Je keek Tom walgend aan terwijl je zei 'Do you know how disgusting that is!' Tom schudde zijn hoofd en zei grijnzend 'No, it's not disgusting. That is, knowing how you have to make pleasure.' je keek hem walgend aan terwijl je siste 'You're sick!' Tom grijnsde en zei dan 'No Keisha, I'm not sick. But don't worry, you will learn it yet.' je wierp Tom nog een walgende blik toe voordat je je om draaide. Je wou naar de zetel lopen maar Tom greep je plots bij je pols beet en draaide je om. Je werd hard omgedraaid en botste daardoor recht tegen Tom op. Tom siste grijnzend in je oor 'Maybe you're my next one.' geschrokken duwde je Tom van je af en riep je luid 'You wish!' je pols los uit Tom's greep en draaide je woedend om. Je liep terug naar de zetel en liet je daarin neerploffen. Je hoorde Tom nog lachen en toen zei hij grijnzend 'We shall see Keisha. We shall see.' je draaide je hoofd Tom's richting uit en je wierp hem een dodelijke blik toe. Je haatte het als mensen zo vol van zichzelf waren. Je wendde je blik af en zocht naar de afstandsbediening. Al snel had je hem gevonden en zette je de televisie op. Tom kwam grijnzend naar je toe en plofte in de andere zetel nadat je hem een dodelijke blik had toegeworpen. Je begon te zappen maar je vond niks dus gooide je de afstandsbediening maar naar Tom, die hem handig opving. Op dat moment kwam Bill de woonkamer met in zijn hand een kommetje gevuld met ontbijtgranen en een lepel. Hij kwam naar je toe en liet zich naast je in de kussens zakken. Je schoof een beetje op zodat je verder van Bill kwam te zitten, en je ging op het uiteinde van de zetel zitten. Op hem was je ook nog steeds boos, omdat hij je had uitgelachen. Bill schoof tot je ongenoegen ook op en kwam terug tegen je aan zitten. Plots sloeg hij zijn arm om je middel en trok je dicht tegen zich aan. Hij fluisterde lief 'I'm sorry Keisha, it wasn't my intension to laugh at you. But it was just so cute when you waked up and then you fell out of bed, totally confused.' je keek weg van Bill, je wist dat als je nu naar hem zou kijken, hij je met van die zielige oogjes zou aankijken. En dan zou je toegeven. Bill drukte plots zijn lippen zacht op je oor waarna hij fluisterde 'Please forgive me, sweetheart.' zuchtend draaide je je hoofd om naar Bill. En net zoals verspeld keek hij je aan met zijn zieligste gezichtje ooit. Je zei zuchtend 'Of course I do.' Bill glimlachte breed en drukte een zacht kusje op je wang terwijl hij lief zei 'I love you Keisha.' je was even overvallen maar Bill leidde je snel weer af 'Keisha, I've some food for you. I hope you like it.' hij hield het kommetje met ontbijtgranen voor je. Dankbaar nam je het aan en meteen drukte je een liefdevol kusje op zijn wang. Bill lachte en trok je voorzichtig op zijn schoot. Je leunde tegen Bill aan en begon je tegen rustig op te eten.

Bill nam je lege kommetje aan en legde het op de tafel. Je draaide je zodat je met je benen langs rechts van Bill zat. Je legde je hoofd tegen Bill's nek en volgde het programma dat op stond mee. Bill sloeg zijn arm om je heen en drukte zich tegen je aan. Hij drukte lief een kusje op je kruin en streelde zacht over je rug. Je probeerde het programma te volgen, maar je begreep er niets van. Niet alleen omdat de personages zo snel Duits spraken maar ook om wille van het feit dat er geen ondertiteling was. Langzaam maar zeker voelde je je ogen dichtvallen en werd je terug meegezogen naar dromenland. Je helemaal niet bewust van het onheil dat er zat aan te komen.


Reacties:


duracelkonyn
duracelkonyn zei op 6 aug 2010 - 11:07:
ooeeehhh!!!
ik wil meer!
ik wil meer!!!