Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Twilight » Morgenrood {afgelopen} » 36.Passen

Morgenrood {afgelopen}

4 aug 2010 - 0:04

494

6

421



36.Passen

Sorry dat het zolang duurde...

We stapten naar binnen. Alleen Carlisle en Renesmee waren in de woonkamer. Het meten en wegen was weer aan de beurt.
Renesmee zuchtte, maar gign toch op de weegschaal staan. Carlisle keek naar het gewicht. Daarna ging hij haar meten. Hij hield het meetlint langs haar lichaam.
Rosalie en ik stonden nog steeds in de voordeur. Renesmee merkte ons op en rende op ons af -ja, je hoort het goed, ze kan al lopen- Ze sloeg haar armen om m’n been heen en ging daarna naar Rosalie en deed hetzelfde.
‘Heb je ons gemist,’ zei Rosalie terwijl ze haar optilde en tegen ons aandrukte. Het was meer een bevestiging dan een vraag.
Renesmee knikte en legde haar handje tegen Rosalie’s wang.
‘Wil je de kleren zien die we voor je hebben gekocht?’
Renesmee knikte weer en legde haar handje weer op haar wang.
‘Ja, er zitten hele mooie kleertjes bij die tante Alice en ik voor je hebben gekocht.
Renesmee keek mij weer aan en glimlachde haar tandje bloot.
‘Kom Nessie, dan gaan we naar boven,’ zei ik tegen haar.
Rosalie liet haar los en zette haar op de grond. Renesmee pakte mijn hand en we gingen naar boven.

We waren nu al een half uur bezig met Renesmee die haar kleren wilde passen en we waren nog niet eens bij de helft. Niemand zat ermee dus we gingen gewoon verder.
Ik zocht tussen de winkeltassen naar het setje die ik had uitgekozen voor haar.
Ik had het gevonden en hield het omhoog.
‘Renesmee, wat vind je van deze?’ vroeg ik aan haar.
Ze legde haar handje op mijn wang en liet me zien hoe mooi ze het vond. Gelukkig.
‘Wil je hem passen?’ Ze knikte en ik deed haar andere kleren uit die Rosalie haar had aangedaan.
Ik deed haar het setje aan. Ze liep naar de grote spiegel van Rosalie toe en glimlachte breed.
Toen draaide ze zich om en keek me glimlachend aan. Het stond haar echt goed. Rosalie keek haar ook verwonderend toe.
‘Vind je het mooi?’ vroeg ik stralend. Ze liep naar me toe en legde weer haar handje op mijn wang. Alweer liet ze me zien hoe blij ze is en hoe mooi ze het vind.
‘En?’ vroeg Rosalie.
‘Ze vindt het mooi.’ Renesmee haalde haar hand weg van mijn wang.
Beneden hoorde ik Jacob jammeren.
‘Zijn jullie nou eindelijk klaar?’
‘Nee!’ snauwde Rosalie. Jacob zuchte. Gelukkig reageerde Jacob niet, want dan zou Rosalie weer reageren en dan zou er wéér een bekgevecht beginnen.
‘Alice, misschien moeten we maar stoppen. Renesmee heeft misschien honger.’ Ik zuchtte. ‘Heb je honger Renesmee?’ Ze knikte aarzelend.
‘Oké. Rose, ga jij of ik?’
‘Ik ga wel,’ zei ze en stond al op.
‘Kom, Renesmee.’ Ze reikte haar hand naar haar uit en Renesmee pakte die.
Ik wachtte totdat ze weg waren en liep naar de dokterkamer.
Alleen Carlisle en Edward waren daar.
Ik huppelde de kamner in en ging naast Edward staan.
‘Wanneer wordt ze wakker,’ vroeg ik een beetje te enthousiast.
‘Over een paar uur, volgens Carlisle’s berekeningen,’ antwoordde Edward.
Ik kon niet wachten om haar te zien.


Reacties:

1 2

irish98
irish98 zei op 18 feb 2011 - 14:34:
Ben benieuwd wat Alice ziet van Bella's 'wakker worden'


Cullengirl
Cullengirl zei op 5 aug 2010 - 14:19:
Love it!
en jaa.. ik ben nog steeds op vakantie.. maar heb de laptop mee.. en heb soms internet
dus dan gaa ik checken(a)

xxxxxxx


realMe
realMe zei op 5 aug 2010 - 9:43:
verder, verder, verder, verder, verder, verder.
I want more, please *puppyoogjes*

Bella wordt snel wakker


MissFroggy
MissFroggy zei op 4 aug 2010 - 13:38:
verder
<3


Merel
Merel zei op 4 aug 2010 - 10:47:
Waar is Jasper nou? Ik mis hem!

Snel meer? xxx'