Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Ein

Oh Boy - DM

26 aug 2010 - 9:09

224

0

211



Ein

Ik rekte me langzaam uit. Blaise stond ongeduldig te trippelen naast mijn hemelbed.
"Kerel, wat heb je?" vroeg ik grijnzend.
"Haast je nou! Ik wil naar het veld gaan!"
"Jij bent nerveuzer dan ik, sukkel." Ik zou vandaag auditie doen voor het zwerkbalteam, en Blaise wilde er natuurlijk absoluut bij zijn. Hij was ook de enige die in me geloofde. Die blonde snul had me vierkantig uitgelachen toen ik zei dat ik jager wilde worden.
"Jij, op een bezem? Je hebt er toch een vangnetje onder hangen? Extra stevig, voor die dikke kont." Hij had het uitgebruld van plezier. Eikel...
Uiteindelijk hees ik mezelf toch maar uit de lekker warme lakens en liep naar de kleerkast. Ik deed mijn pyjama uit (Blaise had me wel vaker in mijn ondergoed gezien) en kleedde me om. Een lekker weide harembroek, simpel zwart, en een mouwloos topje. Gifgroen, duh, je was Zwadderaar of je was het niet.
"Ga jij vliegen of uit?" vroeg mijn grote broer met opgetrokken wenkbrauwen.
"Eerst vliegen. Daarna zie ik nog wel," glimlachte ik liefjes. Hij schudde zijn hoofd.
"Je bent zestien, je hoort niet op stap te gaan."
"Jij bent zeventien, jij gaat ook al twee jaar uit."
"Maar jij bent een meisje!" Ik kegelde mijn pantoffel naar zijn hoofd en trok mijn sneakers aan.
"Pfuh, meisjes zijn veel zelfstandiger dan jongens. Geef mijn borstel even aan, wil je."


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.