Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Zwei

Oh Boy - DM

26 aug 2010 - 9:09

207

0

168



Zwei

"Weet je, je hoeft echt niet zenuwachtig te zijn. Je vliegt echt hartstikke goed, en je hebt ook een geweldig balgevoel. Dus eigenlijk moet je je absoluut geen zorgen maken."
"Blaise, hou je bek, je ratelt al de hele ochtend aan één stuk door. Hou nou een keer je mond," zuchtte ik. Hij porde in mijn zij, ik lachtte met mijn mond vol cornflakes.
"Ik wil gewoon dat je weet dat ik er ben."
"Geloof me, dat weet ik." Ik glimlachte naar hem. Wat zou ik moeten zonder mijn grote broer.
"Yow Blaise." Ik schoot omhoog, keek meteen giftig naar de helblauwe ogen die aan de tafel stonden.
"Ben je nerveus? We hebben al kussens neergelegd, en madame Pleister houdt een bedje voor je vrij," grijnsde hij arrogant. Ik haalde eigenwijs mijn neus op en stond recht van de ontbijttafel.
"Ik ga mijn bezem halen," gromde ik. Ik beende met grote passen de grote zaal uit. Achter me hoorde ik Blaise foeteren tegen Draco.
"Kom op joh, dat verdient ze niet. Je zal zo wel zien dat ze hartstikke goed is." Ik glimlachte zacht toen ik dat hoorde.
"Tja. We hoeven geen meiden in het team. We willen graag winnen, zie je." Mijn bloed begon weer te koken, en razend liep ik verder.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.