Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Vier

Oh Boy - DM

4 aug 2010 - 10:44

213

0

151



Vier

"Wat had dat te betekenen?"
"Niets, we waren gewoon wat aan het praten." Blaise keek me afkeurend aan.
"Ze zijn Griffoendors, Lou."
"En bloedverraders," gromde Draco.
"Wat kan jou dat schelen!" beet ik die laatste toe,"als je toch zo'n pesthekel aan me hebt, laat me dan gewoon!" Hij grijnsde en schudde zijn hoofd.
"Moeilijk, hoor. Ik kan het gewoon niet laten. Zielige mensen zijn zo leuk om te pesten." Ik rolde met mijn ogen en stampte verder naar mijn leerlingenkamer. Ik haatte hem echt, nog veel erger dan Potter.
ik stormde de slaapzaal binnen en trok mijn bezem onder mijn bed uit. een echte vuurflits, ik had er vreselijk lang voor moeten sparen. Ik heb de hele zomer kamers schoongemaakt in de lekke ketel, en ik heb ook nog Madame Rosmerta geholpen met opdienen in de Drie Bezemstelen. Hoe smerig het werk ook was, het was het allemaal waard geweest.
Ik aaide trots over de steel. Hij glom, zoals gewoonlijk.
"Soms denk ik dat je met die bezem zal trouwen ik plaats van met een man," grinnikte Blaise.
"Dat komt omdat je bezemd kan kopen, en jongens niet." ik draaide me om en bliksemde Draco dood.
"Dat zou zielig zijn voor jou, jou raken ze in de uitverkoop zelfs niet kwijt." Hij kneep zijn ogen tot spleetjes, ik glimlachte triomfantelijk. Ha...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.