Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Sechs

Oh Boy - DM

4 aug 2010 - 11:05

285

0

189



Sechs

Het was een dilemma. Geen enkele kandidaat was zo goed als ik, maar ik was een meisje, verdorie nog aan toe. Ik zag de tweestrijd in Marcus' hoofd, zijn trots die vocht met de overwinningsdrang. De laatste won.
"Goed dan. Maar als je het ook maar één keer verpest, lig je eruit!" Ik grijnsde triomfantelijk naar Blaise, die me meteen feliciteerde.
"Morgen eerste training. Zes uur. Zorg dat je er bent." Het team liep weg, ik sprong mijn grote broer in de armen.
"Zie je wel, ik zei dat je het kon!" Ik omhelsde hem en hij drukte een zoen op mijn wang.

"Het komt door je bezem. Je baseert je op zijn snelheid, dat is niet goed." Ik beet op mijn lip om hem niet in zijn gezicht te slaan. Het was al de zoveelste keer dat ik Draco iets in die aard hoorde zeggen.
"Nou en?" Ik draaide me weer naar de openhaard en probeerde me te concentreren op de oranjerode vlammen. Ik kribbelde wat op mijn perkament, in de hoop dat het goed genoeg was voor een opstel voor Geschiedenis van Toverkunst.
"Je zou wat beter op je techniek moeten letten," ging hij ongestoord verder.
"Hou je mond, ik moet huiswerk maken. Trouwens, Blaise zit op zijn kamer, waarom ga je hem niet vervelen?"
"Hij heeft een meisje meegenomen, daar ga ik heus niet binnen."
"Juist ja, want jij hebt nog nóóit een naakt meisje gezien."
"Kwestie van hem zijn privacy te gunnen." Ik knikte.
"Ja, hoor. Wil je dan nu je kop houden? Dank je!" Tot mijn grote verbazing zweeg hij ook daadwerkelijk. Dat dacht ik toch.
"Jij gaat zweten, morgen op de training.
"Ik ben niet bang voor een beetje zweet!" snauwde ik. Hij zuchtte.
Als ik daar het hele jaar mee moest trainen...


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.