Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Sieben

Oh Boy - DM

26 aug 2010 - 8:58

251

0

171



Sieben

Stipt om zes uur arriveerde ik op het plein. De rest was er al, waarschijnlijk om te zien dat ik te laat zou komen en uit het team werd getrapt. Lekker puh.
"Net op tijd, Zabini," bromde Marcus, "kom, omkleden." Ik staarde een beetje verdwaasd naar de ene deur.
"Euhm..." begon ik aarzelend. Marcus draaide zich om en grijnsde geamuseerd.
"Is er een probleem?" vroeg hij liefjes. Te lief om goed te zijn voor mij.
"Ja, ik... waar is mijn kleedkamer?"
"Bij ons. Je wou bij het team, je bent bij het team." Ik slikte, daar had ik niet op gerekend.
"Dat kan je toch wel aan, hoop ik?" Ik vermande mezelf.
"Euhm, ja natuurlijk. Geen probleem." Boy, was ik blij dat ik mijn sport beha als aanhad!
"Mooi zo. Gaat u voor, juffrouw." Ik haalde diep adem en liep naar binnen.
Fijn, iedereen staat hier zonder shirt... Tja, als ik het zo bekijk. Eigenlijk best wel leuk om te zien ja. Het ene lijf al sportiever dan het andere.
Miauw, Kitty is in tha house!
Ik grijnsde stiekempjes en zette mijn tas neer. Ik draaide me met mijn rug naar hen, me enorm bewust van hun glurende blikken. Ik deed mijn veters los en trapte mijn schoenen uit. Daarna knoopte ik tergend langzaam mijn hemd los. Ik had er nog een top onder, dus dat viel even tegen toen ik de geruite stof van mijn schouders liet glijden. Ik beet op mijn lip om niet in lachen uit te barsten. Dit zou nog wel eens lachen kunnen worden.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.