Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Neun

Oh Boy - DM

26 aug 2010 - 8:59

248

0

192



Neun

"Staar niet zo, wil je, ik voel me bekeken!" jengelde ik toen ik naar mijn spullen liep. Moest ik nou echt zo ver van de douches gaan zitten? Niemand trok zich iets aan van mijn woorden, en Cody deed er nog een schepje boven op door luid te fluiten.
"Ik wed dat je er nog beter uitziet zonder handdoek," grijnsde Liam, één van de drijvers.
"Ha ha ha, grappig." Ik negeerde hun opmerkingen verder en nam mijn kleine handdoek. Ik wilde hem rond mijn haren wikkelen, maar daarvoor moest ik me bukken. Damn. Ik zuchtte zachtjes en oog lichtjes voor over.
"Hé, is dat een uitnodiging?"
"Hou je bek Ryan!" gilde ik lachend.
"Weet je, we hadden veel eerder een meisje in het team moeten hebben, alleen al hiervoor." Ik hoorde de anderen grinniken, en ik rolde met mijn ogen.
"Dray, je zegt zo weinig, geniet je liever in stilte van haar?" Algemene hilariteit.
"Ik heb wel mooier gezien." Ik bevroor en staarde hem aan. Hij keek ijskoud terug.
"Ik hoef die teef niet in het team," vervolgde hij. Ik maakte een verontwaardigd geluidje.
"Dat is dan jammer voor je dat jij geen aanvoerder bent!" spuwde ik terug. Ik was echt woest.
"Jongens, kalm nou," beval Marcus.
"Draco, Lou zit in het team, geen discussie meer. En Lou, jij houdt je kalm, anders vlieg je alsnog eruit! Ik knikte met tegenzin en droogde me verder af. Was best moeilijk, want ik kon mijn handdoek niet losmaken. Nou ja, dat kon ik wél, maar dat deed ik liever niet.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.