Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Tell me why! (jonas brothers) » inleiding

Tell me why! (jonas brothers)

4 aug 2010 - 11:40

201

0

257



inleiding

dit is een korte inleiding over wie de personen zijn. veel leesplezier!

Even voorstellen:
Jennifer:
Hai, ik ben jennifer, ik ben 16 jaar en woon in een normale buurt in Rotterdam. Niet dat we weinig geld hebben hoor. Integendeel. Ik ben enigskind en mijn ouders hebben een eigen klimhal. In de zomer werk ik hier als recceptioniste. Hierdoor zijn ze bijna nooit thuis. Maar als ik me alleen voel kan ik altijd terecht bij mijn beste en ook enige vriendin Sascha. We hebben veel gemeen. Zo zijn we ook allebei stapelgek op de jonas brothers. Samen staan we soms uren te dansen en te zingen op hun muziek. Verder heb ik ook nog een vriendje Damiën. Alleen gaat dat de laatste tijd niet zo goed.

Sascha:
Hey hey, ik ben sascha, ik ben 16 jaar. Mn vader en moeder zijn gescheiden en woon op dit moment samen met m’n grote broer Lucas bij m’n moeder in Rotterdam. Hier heb ik ook 2 jaar geleden mijn beste vriendin Jennifer leren kennen. Ze komt heel vaak bij ons over de vloer omdat haar ouders er nooit zijn. Ik ben samen met haar een groot fan van de jonas brothers en we kunnen niet wachten om eindelijk naar hun concert te gaan. En oh ja, ik heb geen vriendje.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.