Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Zehn

Oh Boy - DM

26 aug 2010 - 8:46

201

1

203



Zehn

Uiteindelijk had ik mijn kleren aangedaan zonder dat er wat te zien viel, maar mijn haar was nog zeiknat. Ik wilde echter zo snel mogelijk weg van Draco, propte mijn spullen in mijn tas en stampte naar buiten. Marcus' stem hield me tegen.
"Wacht even, Lou." Ik zuchtte en draaide me om. Hij had nog steeds geen shirt aan, en zijn kop was niet om aan te zien, maar toch scheurde ik mijn ogen los van zijn borstkas en keek in zijn gezicht.
"Laat je niet stangen, ok? Je hebt talent, hij ook, en jullie zitten nu eenmaal samen in het team."
"Ik was eerst," treiterde Draco.
"Misschien moet jij dan ook de eerste zijn om te vertrekken!" siste ik. Ik staarde hem in zijn ogen, hij staarde woedend terug.
"HE, KAPPEN NOU!!!" brulde Marcus. Ik wilde heel kinderachtig zeggen dat hij begonnen was, maar ik hield wijselijk mijn mond. Hij zou er nog wel voor boeten.
"Sorry," zei ik zacht tegen Marcus.
"Ga nou maar. Dinsdag weer training." Na die woorden stapte ik over de drempel en knalde de deur zo hard mogelijk dicht.
"Stomme idioot!" foeterde ik, "Godverdomde eikel dat hij is!" Ik stampte in de plassen en liep door de gietende regen naar het kasteel.


Reacties:


Eliros
Eliros zei op 4 aug 2010 - 12:28:
En nu wil ik meer. :'
Want... want. Hehe, ik wil meer over Lou en Draco lezen. Miauw. <33