Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Tom, zelfs een ezel stoot zich in het gemeen niet 2x aan dezelfde steen SA » was 1keer genoeg?

Tom, zelfs een ezel stoot zich in het gemeen niet 2x aan dezelfde steen SA

29 dec 2008 - 14:51

1135

1

189



was 1keer genoeg?

Langzaam slenter je door de winkelstraat. Opeens schrik je van iemand en sta je meteen stil. Bewegen kan je niet meer.. En hij ziet het. Hij komt op je afgelopen en dan zie je dat het dé persoon was, die je nu niet meer wou zien…


Flashback: 04-03-08 AHOY Rotterdam.


Vanavond is het concert van Tokio Hotel. Gelukkig heb je kaarten kunnen krijgen en sta je nu als eerste bij de deur te wachten. Zenuwachtig? Nee, dat niet. De deuren gaan open en nadat je, je kaartje heb laten zien, ren je naar voren. Je staat nu helemaal vooraan, aan de kant van Tom Kaulitz. Het concert begint en je begint vrolijk mee te zingen. Tom kijkt naar je en je zwaait naar hem. Hij geeft je een knipoog terug. Of het moet naar iemand naast of achter je zijn geweest, maar dat denk je niet: Daar stonden alleen maar jongens x’).. Als het concert is afgelopen, wil je naar buiten lopen, maar je wordt tegen gehouden door bewakers. ‘Komt u even mee?’, vragen ze beleeft. Verbaasd loop je achter ze aan. Ze lopen de artiesten gang in en dan besef je het pas. Je gaat TH ontmoeten! De bewakers kloppen op de deur en Tom doet de deur open. Een grote grijns siert zijn gezicht. ‘Aah je bent er al!’, zegt hij. Blozend knik je. ‘Hee niet zo verlegen. Dat ben ik toch ook niet ’, zegt hij alweer en hij steekt zijn hand uit naar je die je maar al te graag vastpakt. Hij leid je naar binnen en gaat zelf zitten op de bank. Hij trekt je bovenop hem en blozend ga je zitten. ‘Hoi, wie ben jij?’, vraagt Gustav. ‘Ik ben Daniëlla’, bloos je. Glimlachend kijkt Tom je aan. ‘Mooie naam’. Blozend kijk je hem nu aan. ‘Meen je dat?’, vraag je. Tom knikt. ‘Tom, wat jij doet moet jij weten, maar wij gaan naar het hotel’, zegt Bill terwijl ze allemaal opstaan. ‘Zullen wij ook gaan?’, vraagt hij aan jou. Jij knikt. ‘Ja is goed’. Ook jullie staan op en Tom pakt vrijwel meteen jou hand weer vast. Hand in hand lopen jullie naar de uitgang. Jullie stappen in een busje en omdat er geen plaats is, moet jij bij Tom zitten. Na een rit die ongeveer 10minuten heeft geduurd, komen jullie aan bij het hotel. Tom helpt je uitstappen en samen lopen jullie meteen door naar zijn hotelkamer. Hard duwt hij je tegen de muur aan en begint je wild te zoenen. Hij tilt je op en je slaat je benen om zijn middel heen. Wild blijven jullie doorzoenen en hij legt je neer op bed en komt bovenop je zitten. Hij trekt je shirt uit en je gaat met je handen onder zijn oversease shirt. Met je nagels kras je over zijn buik heen. Hij kreunt. Je trekt zijn shirt uit en gooit het ergens bij jou shirt. Je begint met je handen aan zijn broek te frummelen en als zijn knoop open is, trek je ook zijn broek uit. Lachend kijkt Tom je aan. Hij doet ook jou broek uit. Daar lig je dan. Samen met Tom Kaulitz. Alleen nog in ondergoed. Hij gaat met zijn handen naar jou BH sluiting die aan de voorkant zit en opent je BH. Hij doet hem uit en wrijft met zijn handen over jou borsten heen. Je laat een kreun. Je doet zijn onderbroek uit en moet lachen als je ziet, dat Tom Junior al aan het groeien is. Je wrijft er met je hand overheen en hij wordt meteen harder. Je moet lachen. Hij grijnst en trekt jou onderbroek ook uit. Je draait jullie om en nu lig je bovenop Tom. Je gaat naar beneden tot je op gelijke hoogt met Tom Junior zit. Je begint er kusjes op te geven en Tom kreunt. Dan neem je zijn hele lid in je mond en begint te bewegen met je hoofd. Tom kreunt nu bijna het hele hotel bij elkaar en je moet grijnzen. Met je handen begin je zijn ballen te masseren en je voelt hoe Tom onder je begint te sidderen. Dan wordt je mond gevuld door Tom’s sperma. Hij draait jullie om en begint je te zoenen. Hij gaat vanaf je mond naar je hals, waar hij een zuigzoen zet. Dan naar je borsten, waar hij nog eens extra lang blijft hangen. Dan via je buik naar je schaamstreek. Hij blijft gewoon zoenen en likken. Opeens voel je een tong bij je naar binnenglijden. Je slaakt een harde kreun. Als je bent klaargekomen, draai je jullie weer om en gaat boven op Tom zitten, die alweer een stijve heeft. Je schuift een condoom om zijn lid. . Je beweegt je zo, dat zijn lid jou opening aanraakt. Tom begint te kreunen. ‘Plaag niet. Neuk me!’. Je moet grijnzen. Hier had je op gewacht. Met een plof laat je je op Tom neervallen. Zijn harde glijd met een harde stoot in je. Behendig beweeg je je op en neer. Niet zacht, nee hard. Tom kreunt. Je kreunt. Je voelt hoe je hoogtepunt nadert. Dan kom je klaar. Je beweegt nog een paar keer en merkt dan ook hoe Tom klaarkomt. Je rust even uit. Met hem nog in je. Dan wordt je ruig omgedraaid. Met harde stoten voel je hoe Tom in je komt. Je kreunt. Dit is hard, maar wel lekker. Op - neer. Op - neer. In Tom’s tempo zit ritme. Heel veel ritme. Dan komt hij klaar. Je voelt ook hoe jou hoogtepunt nadert. Jij komt ook klaar en Tom glijd uit je. Je kleed je aan, terwijl Tom de condoom weggooit en ook zich aankleed. Je gaat bij hem in bed liggen en valt - na Tom- ook in slaap.

*De volgende ochtend*

Met een ruk wordt je gewekt. ‘Kleed je om en dan oprotten. 1nacht was genoeg!’, schreeuwt Tom naar je. Dit was het dan. Jou one night stand with Tom Kaulitz. Je kleed je aan en loopt de kamer uit. De lul. Hoe durft hij je zo te behandelen? Oke je had het wel verwacht, maar dat hij zo erg zou zijn, de dag erna, heb je nooit kunnen dromen.


Einde Flashback





De lul. Sinds die dag, ben je ook geen fan meer. Dat kunnen ze mooi gaan vergeten. Je ziet hoe hij op je af komt lopen. Met een ruk draai je je om en rent weg. ‘Meisje, blijf! WACHT!’, roept hij naar je. Waarom weet je niet. Maar je staat stil en wacht. ‘Kom je mee naar mijn hotel?’, vraagt hij geil. Je denkt na. Wil je dat? Na wat hij je de vorige keer heeft geflikt? Nee, je wil niet. ‘Nee Tom Kaulitz, 1nacht was genoeg’, zeg je, waarna je je omdraait en wegloopt. Met een verbaast gezicht blijft Dé Tom Kaulitz, die nooit wordt afgewezen, afgewezen achter..


Reacties:


ScreamPorn
ScreamPorn zei op 29 dec 2008 - 19:26:
Sorry hoor, maar dit moest even XD Op zich wel goed geschreven, alleen het einde kan beter, meer zoals dit:
De lul. Sinds die dag, ben je ook geen fan meer. Dat kunnen ze mooi gaan vergeten. Je ziet hoe hij op je af komt lopen. Met een ruk draai je je om en rent weg. ‘Meisje, blijf! WACHT!’, roept hij naar je. Waarom weet je niet. Maar je staat stil en wacht. ‘Kom je mee naar mijn hotel?’, vraagt hij geil. Je knikt en loopt grijnzend mee. Eenmaal aangekomen in het hotel begint Tom je wild te zoenen en doe je gewoon mee, als hij jou en zichzelf uitkleed, begin je ineens vragen te stellen. "Zeg Tom, herinner jy je Daniëlla nog?" vraag je. "Wie?" vraagt Tom. "Laat maar." zeg je grijnzend. Tom maakt je BH los en trekt je string naar beneden. Hij trekt ook zijn boxer naar beneden. "Ach goshie, is Tommie zo klein dan? Is ie dan echt zo klein?" vraag je alsof je het tegen een hyperactieve puppy hebt. Toms mond zakt open. "Voor zo'n kleine lul doe ik het niet Tom Kaulitz, 1 Nacht was genoeg." Je kleed je weer aan en verlaat het hotel. Met een verbaast gezicht blijft Dé Tom Kaulitz, die nooit wordt afgewezen, afgewezen achter..