Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When he died » 2.1

When he died

4 aug 2010 - 21:26

231

0

191



2.1

Sinds de avond heb ik niks meer van Tom vernomen. En bedenk ik me dat ik eindelijk van hem af ben.
Maar als ik al mijn tassen heb ik gepakt en klaar ben te vertrekken hoor ik een paar klopjes op de deur en dan snelle voetstappen die weg lopen. Ik kijk verbaasd naar de deur. Ik loop en langzaam naar toe en open de deur op een kiertje. Ik steek mijn hoofd buiten de deur en zie een hoopje kleren met dreads en een pet de hoek om verdwijnen. Ik kijk op de grond en zie een pakje liggen. Ik doe de deur wat verder open en pak het pakje op. Op het pakje zit een enveloppe geplakt. Ik doe de deur weer dicht en loop naar het bed. Ik ga er op zitten en leg het het pakje op mijn schoot. Ik haal de enveloppe eraf en open hem. Ik haal er een briefje uit.

Lieve Salena,
Ik weet dat je wilt dat ik je met rust laat, Wat ik ook doe. Alleen ik wou nog zeggen dat ik het jammer vind dat je nu al weg gaat en we je niet beter hadden kunnen leren kennen, je leek ons echt een heel aardig meisje.

xxx Veel liefs van Tom en Bill

Ps. Hier heb je onze nummers z.o.z


Ik draai het briefje om en zie inderdaad twee nummers staan.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.