Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When he died » 2.4

When he died

4 aug 2010 - 21:26

239

0

206



2.4

Ik zit alleen op mijn kamer met mijn mobiel in mijn handen. moet ik heb sms'en? Ach ja, hij zal wel niet voor niks zijn nummer hebben gegeven. Ik zoek zijn naam in de lijst van contactpersonen. Ik druk op zijn naam. en open een venster voor een sms.

haaii haaii
ik hoop dat je niet nog licht te pitten, en anders ben je nu lekker wakker.
einde nutteloze bericht
X Salena


Ik lees het smsje over, zal ik dit wel sturen? ach wat, ik klik op versturen en leg mijn mobiel naast me neer.
niet veel later piept mijn mobiel. Ik pak mijn mobiel. 1 nieuw beicht van Tom. Ik open het smsje.

hooi
nee ik was al wakker. Ik dacht dat je nooit een sms zou sturen, maar dat deed je wel gehe :-)
xXx Tom


Ik zucht en leg mijn mobiel weer terug op mijn bed. nou zoveel vroijlker ben ik ook weer niet. Ik ga liggen en ik sluit mijn ogen, maar ze schieten weer open als mijn mobiel weer een piepje laat horen. Ik pak mijn mobiel en kijk wat ie nou weer heeft te melden. 1 nieuw bericht van Bill.

Een beetje tom wel smsen en mij niet :-(
Kus Bill


Ik moet even lachen om het smsje van Bill en druk op beantwoorden.

Haai Haai
jaloers? hoeft niet hoor kijk nu heb je ook een sms
X Salena


Ik druk op versturen en leg glimlachend mijn mobiel were naast me neer.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.