Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » En meneer heeft het wéér voor elkaar.

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:09

281

1

220



En meneer heeft het wéér voor elkaar.

'ACHTERLIJK KUTWIJF!', roept Tom naar je. Dit was de druppel. Je rent naar je kamer en laat je huilend op je bed vallen. 'Daniella? Ben je daar?', hoor je Gustav aan de andere kant van de deur vragen. 'J-ja', snik je. 'Mag ik binnenkomen?', vraagt hij bezorgt. Je staat op en doet de deur open. Meteen loop je weer naar het bed en ga je verder met huilen. Je hoort hoe de deur wordt gesloten en Gustav's voetstappen steeds dichterbij komen. Hij gaat naast je op het bed zitten en wrijft zachtjes met zijn hand over je rug. Hij hijst je overeind en kijkt je aan. 'Wat is er gebeur?', vraagt hij. Je kijkt naar onder. Gustav pakt je gezicht vast en dwingt je, om hem aan te kijken. 'Ik zat Pimp My Ride te kijken en toen kwam Tom binnen en die pakt zo de afstandsbediening en zet hem over. Hij legde hem weer terug en toen pakte ik hem en zette hem weer terug en ik hield de afstandsbediening bij me en toen gaf hij mij een klap in mijn gezicht en ik sloeg, uit zelfverdediging, met de afstandsbediening op zijn kop en toen schold hij me uit en ben ik weggerent', snik je. Gustav trekt je tegen zich aan. 'sst, stil maar komt wel goed', fluisterd hij. 'ETEN!', hoor je Georg van boven roepen. 'Ga je ook mee?', vraagt Gustav. Je schud van nee. 'Ik wil niet met Tom aan tafel zitten', breng je gesmoord uit. Gustav begrijpt het. 'Ik ga nu wel ff eten, ik kom zo weer met een bord eten voor jou, oke?', en hij kijkt je vragend aan. Je knikt dat het goed is.


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:23:
Coewl!
I love Gustav.

*Gaat naar volgende*