Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Elf

Oh Boy - DM

4 aug 2010 - 19:14

225

0

180



Elf

Draco
Ik keek haar na. Ze was echt ontzettend pissig op me. Ik grijnsde toen de deur met een oorverdovende knal werd dichtgeslagen. Stomme trut ook.
"Wat heb jij nou?" vroeg Liam.
"Ja, normaal ben je zo dik met meisjes," voegde Ryan eraan toe. Ik klemde mijn kiezen op elkaar.
"Ik heb een pesthekel aan die bitch. Ze is een verwaande slet die denkt dat ze alles kan en alles mag! ze hangt dag en nacht rond Blaise, gewoon omdat ze zich te goed voelt om andere vrienden te zoeken. ze snauwt me af en verwacht dat ik weg ga omdat zij me er niet bij wil hebben," zei ik knorrig. Ik trok ruw mijn shirt over mijn hoofd en smeet daarna mijn spullen in mijn tas.
"Je zorgt maar dat jullie wat overeen komen. Ik heb geen zin in gedonder. En ze is te goed om te laten lopen," zei Marcus op een toon die geen tegenspraak duldde.
"Goed, als zij dat ook doet."
"Dray, jij bent net wel begonnen. Ik vond het al gek dat ze daar niets van zei," zei Cody.
"Ze zal zich te goed voelen om wat tegen je te zeggen," beet ik hem toe.
"Hou op, Draco."
"Zie je, daarom hoef ik geen meiden in het team, daar komt ruzie van!" Met die woorden deed ik mijn schoenen aan en beende terug naar het kasteel, door de gietende regen.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.