Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » ruzie met Tom

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:08

333

1

189



ruzie met Tom

Je hoort hard gelach van beneden komen. Opeens gaat je deur open en staat Gustav daar met een bord eten. Hij loopt op je af. 'Hier', zegt hij. Je pakt het dankbaar aan. 'Twis zwekwer gwezwellwig bwenwedwen?', vraag je met volle mond. 'HO, eerst je mond leeg eten, dan kan ik je pas verstaan', zegt Gustav lachend. Je slikt alles door. 'Tis zeker gezellig beneden?', vraag je nogmaals. Gustav schudt zijn hoofd. 'Nee, Bill zit Tom uit te schelden, dat hij normaal had moeten doen. Georg denkt dat hij grappig is, omdat hij half dronken is en Tom zit te niksnutten', zegt Gustav. Je kijkt hem aan met een nepglimlach. 'Ben je nog boos op Tom?', vraagt Gustav. Je haalt je schouders op. 'Ik weet het niet, hij doet aldoor zo lullig tegen mij en scheld dan weer of slaat', zeg je verdrietig. 'Moet ik met Tom praten?', vraagt Gustav. 'Denk je dat dat zal helpen?', zeg je. Gustav haalt zijn schouders op. 'Proberen kan altijd, En niet geschoten is altijd mis', zegt GUstav en kijkt me streng aan. 'Doe maar', zeg ik zacht. Gustav kijkt me met een glimlach aan. 'Dapper', zegt hij, waarna hij me een aai over mijn hoofd geeft en wegloopt. Ik hoor hoe hij Tom roept.



GUSTAV POV.

'TOM HIERKOMEN NU!', roep je naar beneden. Vrijwel meteen staat Tom naast je. Je duwt hem een kamer in. 'Watnou?', vraagt Tom. 'Waarom doe je zo tegen Daniella?', je kijkt hem aan. 'ZIJ SLOEG MET DE AFSTANDSBEDIENING!', roept Tom. 'En waarom?', zeg je. 'Omdat ik haar sloeg', zegt Tom schamend. 'En waarom sloeg je haar?', ga je verder. 'OMDAT ZIJ DE TV OVERZETTE!', roept Tom weer. 'En waarom deed ze dat?', ga je weer verder. 'Omdat ik hem eerst overzette', zegt Tom -alweer- schamend. 'Dus ZIJ zat als eerste te kijken?', vraag je. Tom knikt. 'Ga naar haar toe, en zeg dat het je spijt, TOM, maar alleen als je het meent', zeg je. Tom staat op en loopt naar de deur..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:25:
Foei Tom!
Gelukkig heeft hij zelf door wat hij heeft gedaan!
Net goed!



*Gaat naar volgende*