Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Harry Potter » Oh Boy - DM » Zwölf

Oh Boy - DM

26 aug 2010 - 8:47

243

2

177



Zwölf

Lou

Ik haastte me naar het ontbijt. Net zoals elke maandagochtend, had ik een rothumeur en was ik vreselijk te laat opgestaan (je kent het wel, ik heb nog wel vijf minuten, en dan geen tijd meer over hebben omdat je het blijft herhalen). Ik struikelde de trappen op en toen ik de hoek omliep, knalde ik full speed tegen iemand op. Het is te zeggen, twee iemanden. De broertjes Wemel grijnsden terwijl één van hen me vastnam om te voorkomen dat ik zou vallen.
"Oh, bedankt," pufte ik lichtjes buiten adem. Stomme trappen. Dan kon je toveren, maar een lift was er teveel aan.
"Graag gedaan."
"Trouwens, jij bedankt voor de tip."
"Mevrouw Norks heeft de hele dag liggen vreten."
"En wij hebben onze ketel terug." Ik grinnikte.
"Graag gedaan, hoor."
"Nog gefeliciteerd, trouwens. Het eerste meisje in het team." Ik bloosde lichtjes. Ze lachten samen.
"Ach, wat schattig."
"Rood staat je wel." Ik keek hen beiden aan en zag de dubbelzinnigheid.
"Groen staat me beter."
"Dat vind jij." Ik grijnsde.
"Maar nu moet ik echt gaan , anders doet Anderling me wat!"
"Zal het lukken zo, of ga je nog tegen mensen op knallen?" Ik grinnikte.
"Het lukt wel zo," lachte ik en ik liep hen voorbij. De Wemels keken me na, dat voelde ik gewoon. Ik veegde nog een keer door mijn krullen, in de hoop dat ze goed zouden vallen. Waarschijnlijk niet, maar dat was iets waar ik me op maandagmorgen echt absoluut geen zorgen om maakte, omdat het me gewoonweg geen kloot kon schelen.


Reacties:


verenaCullen
verenaCullen zei op 9 aug 2010 - 22:28:
verder,
<33

melding svp ^^ xd


twinsis
twinsis zei op 4 aug 2010 - 23:06:
leuk !
snel verder !
xx melis
melding ?