Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When he died » 3.3

When he died

4 aug 2010 - 22:51

280

0

193



3.3

We hebben in stilte de troep op zij geschoven en de stoel uitgeklapt tot een bed. We zitten nu stil naast elkaar op mijn bed. 'Zeg Saleen?' 'ja Mia' 'Sorry dat ik zo bot deed, maar ik kan er gewoon niet tegen dat je zo tegen me doet' Ze kijkt me met een pruillipje aan. 'Maakt niet uit, ik zal proberen normaal tegen je te doen, want ik heb werkellijk geen idee wat ik verkeerd doe, vriendjes?' zeg ik en steek min hand uit. 'Vriendjes' zegt Mia en schud mijn hand.

Die nacht liggen we in het donker naast elkaar ieder op haar eigen bed. We zijn net over jongens aan het praten die ik ben tegen gekomen op mijn weekje sjiek hotel, ja wat ik mag toch wel zeggen dat ik leuke jongens ben tegen gekomen, als mijn mobiel over gaat. Ik haal mijn mobiel onder mijn kussen vandaan en kijk wie mij durft te bellen om 1 uur 's nachts. Bill belt. Staat op het schermpje. Ik druk snel op het rode telefoontje en leg mijn mobiel weer onder mijn kussen. 'Wie was dat?' vraagt Mia. 'o, niemand, onbekend nummer' 'hm, oké' 'Zeg Saleen' 'ja Mia' 'Wil je de echte reden weten waarom ik blijf slapen' 'Nou ja, als er een andere reden is wel ja' 'Eigenlijk blijf ik slapen zodat ik er achter zou...' 'Mia! kappen ik houd ik niks voor je achter, houd je kop er over!' Ik draai mijn rug naar Mia toe en op dat moment hoor ik ene piepje onder mijn kussen vandaan komen. 'Wat was dat' 'Mijn mobiel' Ik haal mijn mobiel onder mijn kussen van dan. 1 nieuw bericht van Bill.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.