Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » When he died » 3.5

When he died

4 aug 2010 - 23:35

190

0

187



3.5

Ik heb mijn beste vriendin terleur gesteld, ik heb haar boos gemaakt, verdrietig. Ik zit op mijn kamertje met mjn mobiel weer is in mijn handen. Ik zoek Bill op in mijn contactenlijst en typ hem een smsje terug.

Hoi hoi <3
Mia was wel blijven slapen, maar ze is al weg. Ben je nu niet hartstkke moe? of heb je geen interviews, fotoshoots of concerten vandaag?
xXx Salena

Ik druk op verzenden en stop mijn mobiel terug in mijn broekzak. Ik loop naar beneden waar ik mijn moeder op de bank met een kop thee aantref. 'Hé wat was dat nou tussen jou en Mia?' vraagt ze als ze me de kamer in ziet lopen. 'o, niks een menings verschilletje' Ik pak een appel uit de fruitmand en neem een hap. 'Weetje het zeker, ze keek anders wel heel droevig' 'Ja, ze moet ook maar weten dat ik niet alleen maar reking met haar hoef te houden' zeg ik met volle mond.

Mijn moeder wou nog weten waar het allemaal omging, maar ik liet niks los. Ik bleef bij mijn belofte en die ging ik niet breken, voor niemand.


Reacties:

Er zijn nog geen reacties op dit verhaal.