Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » ruzie bijgelegd xD

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:10

530

1

168



ruzie bijgelegd xD

DANIELLA POV.



Er word op je deur geklopt. 'JA?', roep je vragend. Ergens hoop je dat het Tom is die zijn excuses komt aanbieden, maar toch denk je dat hij dat niet zal doen. Langzaam gaat de deurklink naar beneden en gaat de deur open. Daar staat Tom. 'Uuh hoi, ik.. uuh..', stameld hij,'mag ik binnenkomen?'. Je knikt. 'Ja kom maar'. Hij loopt verder de kamer binnen en sluit de deur achter zich. Hij gaat op een stoel zitten, en draait jou kant uit. 'Sorry dat ik de tv overzette en sorry dat ik je sloeg en sorry dat ik je uitschold', zegt hij in een keer. Je ziet dat hij het moeilijk heeft. 'Het spijt mij ook', zeg je. 'Kunnen we nog ff praten?', vraagt Tom. 'Ja is goed', antwoord je. 'Ik heb je hoop ik niet zeer gedaan he, toen ik je sloeg?', vraagt Tom schaamtelijk. 'Nee, toen je sloeg niet, maar toen je schold wel', zeg je met tranen in je ogen. 'Mag ik naast je zitten?', vraagt Tom onzeker. Je knikt. Hij staat op en komt naast je zitten. 'Ik hoop niet te erg', zegt hij terwijl hij met zijn voeten begint te spelen. 'Eigenlijk wel, maar ik heb het je vergeven, net zoals al die andere keren', zeg je. 'Ik vind dat we alles nu moeten uitpraten!', zegt Tom opeens. Je knikt. 'Ik snap niet waarom we aldoor ruzie hebben. Ik ben bijna iedere dag hier, of we zijn met z'n allen in de stad of in een of andere club en iedere keer vinden wij wel iets om over te ruzieën', zegt Tom. Je knikt. 'Misschien moeten ze ons wel in 1grote ruimte stoppen om het dan uit te praten', zeg je. 'Nee, dan ga je elkaar toch ontlopen. In een kleine ruimte kan beter. Dan kan je niet weglopen', zegt Tom. 'Je weet niet veel van me he? Als je dat wil, dan komt het nooit goed. Ik ga dan flippen en gillen en schreeuwen en weetikveel wat', zeg je. Tom kijkt je aan. 'En waarom dan wel niet?', vraagt hij met een grijns. 'Claustrofobie', zeg je. 'Oei, doe maar grote ruimte', zegt TOm lachend. Nog nooit hebben jullie zo'n nutteloos gesprek gehad zonder ruzie. 'Maar, doet je hoofd nu zeer?', vraag je met een grijns. 'Beetje', zegt Tom terwijl hij zijn schouders optrekt. Je geeft hem een klein kusje op de plek waar je heb geslagen. 'Nu niet meer', zegt Tom met een grijns. Je moet lachen. Je gaat weer normaal zitten en ziet dat Tom nog een kusje wil. 'Nog hoofdpijn?', vraag je sarcastisch. Tom schud van nee. 'Geen kusje meer', zeg je grijnzend. 'Fuck', hoor je Tom zeggen. 'Had je maar moeten zeggen dat het nog zeer deed en geen fuck, maar geen kusje meer', zeg je met een grijns. Normaal als je dat soort opmerkingen maakt, is er ruzie. Tom slaat zijn armen om je heen en geeft je een dikke knuffel. 'Vrienden?', zeggen jij en Tom tegelijk,'Ja dus'. Tom en jij schieten in de lach. Gustav doet opeens de deur open. 'Bijgelegt zie ik. Voor hoelang?', vraagt hij er sarcastisch achteraan. 'Hoop heel lang', zegt Tom met een grijns..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:27:
Oooohh *Zegt een heel publiek van één man -uuh vrouw -*

*Gaat naar volgende* ^^