Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » DDW met de jongens.. Moet je daar nou blij mee zijn of niet?

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:11

406

1

263



DDW met de jongens.. Moet je daar nou blij mee zijn of niet?

'Komen jullie zo beneden?', vraagt Bill, die inmiddels al achter Gustav staat. Jij en Tom knikken. Ze lopen meteen weer weg en dan zit je weer alleen met Tom. 'Eigenlijk is het veel gezelliger nu, zonder die ruzie's', zegt Tom blozend. Eigenlijk is hij nu best schattig. Tom wilt je een kusje op je wang geven, maar jij draait je hoofd, zodat hij perongeluk op je mond terecht komt. Jij en Tom beginnen gelijk te blozen. 'Kom we gaan naar beneden', zeg je. En je staat op. Je steekt je hand uit naar Tom, die hem meteen aanpakt en je trekt hem omhoog. Samen lopen jullie de trap af, de woonkamer in. Je ploft neer op de bank, bovenop Gustav. 'Bedankt dat je met Tom bent gaan praten', fluister je in zijn oor. Gustav begint te grijnzen. 'Het was niks hoor, iedereen werd er zo'n beetje moe van', fluisterd hij terug. Je staat op en gaat naast Gustav op de bank zitten. 'Ik heb je toch niet beledigd he?', vraagt hij bang. 'Nee, helemaal niet. Ik vind het nogsteeds lief van je', zeg je. Gustav begint alweer te lachen. 'Ik vervééééééééél me!', hoor je Bill zeuren. Je moet lachen. 'Ik óóóóóóóóóóóók ', zeg je terug. Bill begint te grijnzen. 'We gaan een spelletje doen!', zegt Bill, met zo'n gezicht waarvan je denkt dat hij net heeft uitgevonden dat er snoep bestaat . Georg komt de kamer binnen en gaat ook zitten. Nu zitten we met z'n allen op de banken en stoelen. 'Welke dan?', vraag ik en kijk Bill aan. 'DDW', zegt Bill trots. Iedereen stemt in. 'IK BEGIN', schreeuwt Bill. 'DDW Georg!', zegt hij met een grijns. 'Doen', zegt hij, niet helemaal zeker van zijn antwoord. 'Trek je kleren uit en ren over straat in je boxer', zegt Bill met een gemene grijns. 'BILL LUL WEET JE WEL HOE KOUD HET BUITEN IS?', schreeuwt Georg. 'Tsja broertje, je heb doen gezegt, nu moet je wel', zeg je lachend. 'Ik ben je broertje niet. Ik ben je BROER', zegt GEorg. Met tegenzin trekt hij zijn kleren uit en doet de deur open en rent zo over straat. Als hij terug is en zijn kleren aanheeft, krijgt hij een grijns. 'DDW Tom'. 'Doen', zegt Tom stoer. 'Geef Daniella een tz', zegt Georg met een grijns, in de hoop dat jij tegen hem begint te schreeuwen. 'Vind je niet erg he', fluisterd Tom in je oor. Je schud je hoofd..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:28:
Oeeehh!
Ik wil ook! -Met Gustav dan..-___-'-


*Gaat naar volgende*