Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Roses are red, violets are blue...

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:12

389

1

212



Roses are red, violets are blue...

Tom glimlacht lief naar je. Hij komt langzaam dichterbij met zijn gezicht. Ook jou gezicht gaan steeds dichter naar hem toe. Dan raken jou lippen de zijne. Een lichte schok gaat door je heen. Tom doet zijn mond een stukje open en glijd met zijn tong, langs jou lippen. Gewillig open je ze en Tom's tong vind al snel de jouwe. Langzaam verkent hij met zijn tong jou mond. Hij trekt zijn hoofd terug, en heeft nu de zoen verbroken. 'DDW, Bill', zegt Tom met een gemene lach . 'Doen', zegt Bill. 'Eet een bak chocoladevla op', zegt Tom. Jij trekt een vies gezicht. Vla is lekker, chocolade is lekker, maar chocoladevla is niet te eten , denk je bijjezelf. Je staat op en haalt het pak uit de koelkast en doet de inhoud in een bak. Je pakt een lepel uit de la en neemt alles mee naar de woonkamer. Daar geef je het aan Bill die alles met tegenzin én en goor gezicht alles opeet. Als hij het opheeft rent hij naar de keuken en je hoort hem cola drinken(water is goor ). Hij komt terug lopen en gaat in weer zitten. 'DDW Daniella', zegt Bill.. 'Waarheid',zeg je, je weet nu wel dat ze anders genante dingen gaan uithalen.. 'Was het zoenen met Tom lekker?', vraagt Bill met een grijns. Je moet blozen. 'Ja',zeg je zachtjes. Georg staat op. 'Ik nok. Ga slapen', zegt hij, terwijl hij gaapt. Nu sta jij ook op. 'Ik ook'. Eigelijk gaat nu iedereen slapen. Je loopt je kamer binnen en pakt je slaapkledij. Je kleed je om en gaat in bed liggen. Je pakt een pen, en je dagboek van het kastje af.

Lief Dagboek.



Vandaag was een drukke dag, met veel spanningen erin. Ik kreeg weer ruzie met Tom en heb hem met de afstandsbediening op zijn hoofd geslagen. Nu heb ik er wel spijt van. Gustav heeft ervoor gezorgt dat die klote ruzies eindelijk zijn opgehouden. Nu heeft Tom alleen een blauwe plek op zijn hoofd, in de vorm van een afstandsbediening. Later op de avond, hebben we DDW gespeelt. Georg die in zijn onderbroek over straat rende, Bill die een bak chocoladevla opat, ik die de waarheid sprak. Maar het mooiste van de hele avond was, het moment dat Tom mij kuste. Zo lief en zacht. Ik zal die zoen nooit vergeten..



Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:30:
Ooooohh -Alweer éénmans publiek. *vrouw dan... -___-.-

*Gaat naar volgende! *