Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » Written secrets. [Twincest] [3/3] » Part 3

Written secrets. [Twincest] [3/3]

5 aug 2010 - 23:47

752

5

240



Part 3

Zo, dit was dan het laatste deeltje van [i]Written secrets.[/i], maar hoogstwaarschijnlijk ga ik nog een vervolgje hierop maken, dus laat me in een reactie weten of ik je moet waarschuwen of niet.

Ik hoor hoe jou voetstappen versnellen, hoe ze overgaan van snelwandelen naar rennen. Waarom doe je toch zoveel moeite? Je weet toch dat ik straks weet gewoon in de zetel zit thuis? Waarom kom je me dan achterna? Ik zal later vandaag braaf op jou zitten wachten, Tom. En ik zal toekijken, toekijken hoe jij met een meisje naar boven toegaat, en ik zal luisteren, luisteren hoe je haar laat denken dat je van haar houdt. Ik heb er al zo vaak van gedroomd dat het niet een meisjesnaam was wanneer je, je kreunend ontlaadde, maar de mijne.
Dagen heb ik daar op gewacht, maar nee, zover is het nog steeds niet. Wat doe je toch met me, Tom? Misschien is het beter als we elkaar een tijdje niet meer zagen of spraken? Nee, dat word mijn dood nog. Ik vind het al verschrikkelijk om je een hele nacht niet te zien. Daarom ook dat ik zo vaak in jou kamer sta. Heb je dat eigenlijk ooit al ondervonden? Dat ik bijna iedere nacht naast je bed sta, toekijken hoe je slaapt? Ja, zelfs als er een meisje bij je ligt. Dan kijk ik haar aan en bedenk me, daar zou ik kunnen liggen. Die arm van jou zou rond mij kunnen liggen.

“Bill, toe nou,”¯ Zeg je terwijl je me tegen de eerste de beste boom aandrukt. “Wat deed ik verkeerd, Bill? Zeg het me!”¯ Ik zucht, mijn onderlip trilt. Je bent boos, waarom ben je boos, Tom? Op mij, ben je boos op mij? Maar waarom dan? Nee, ik zie in jou ogen geen woede, enkel angst. Waarvoor ben je dan bang, Tom? Bang voor mij? Of voor je gevoelens? Moet je me iets vertellen, Tom? Of moet ik het jou vertellen? Moet ik jou vertellen hoeveel ik van je hou? Hoeveel je voor me betekend? Moet ik je vertellen dat ik jou mijn naam wil horen kreunen, kreunen van genot? Moet ik je dat vertellen? Dat allemaal? Waarom niet, wat heb ik te verliezen? Juist, jou, ik zou jou kunnen verliezen en dat is wel het laatste dat ik wil, jou verliezen. “Bill, ik wil dat je het me vertelt, ik ben je broer,”¯ Fluister je. Ik zie tranen in je ogen, of zijn het mijn eigen tranen dat ik zie? “Dat is het ‘m net, Tom. Je bent mijn broer,”¯ Antwoord ik op dezelfde toon en wil je van me afduwen. Het enige wat jij doet is me nog meer klem zetten, je kruis drukt tegen het mijne aan. Nee, ik voel niets en er groeit niets, maar toch, wat voelt dit heerlijk. Ik piep angstig. Ik word bang van je, Tom, ondanks dat we hier zo staan, word ik bang van je. “Ssst”¯, fluister je, en je legt je hand op mijn wang, “niet bang zijn, Bill, toe nou, niet bang zijn,”¯ Ik knipper een aantal keren met mijn ogen. Je zucht en komt nog dichter tegen me aanstaan, al zou je niet denken dat, dat mogelijk is. Je voorhoofd leunt tegen het mijne. “Ik hou van je, Tom,”¯ Piep ik, terwijl ik je gezicht wil aanraken. Je trekt terug. “Zeg dat nou niet, Bill, dat is niet waar. Je houd niet van me,”¯ Zeg je en zet een stap achteruit. Al het goede gevoel van net is weg, en het leek me net het geschikte moment. “Jawel, Tom. Ik hou van je, ik hou zoveel van je,”¯ “Bill, dat is niet waar!”¯ Roep je. Als verslagen kijk ik je na. Je gaat van me weg. Alles leek net nog goed te gaan, maar toch was het niet waar. Je gaf verkeerde signalen, Tom. Had je dat dan niet door? ~Bill Kaulitz.


Met mijn blik op de twee kladpapieren, denk ik na. Gaf ik je echt verkeerde signalen? Ik bedoel, dacht jij er echt zo over? Dat ik bedoelde, dat het totaal niet wederzijds was?
Ja, stom ook, om zo tegen jou te reageren..
Met snelle passen storm ik de trap af, wetend dat jij beneden op de zetel tv aan het kijken bent. Wanneer ik voor je sta kijk je me aan met betraande ogen. "Het spijt me, Tom," Snik je. "Niet huilen, Billy, toe niet huilen," Zeg ik en neem je in mijn armen. "Ik kan er echt niets aan doen Tom, ik heb het zo niet gewild," "Maar ik ben blij dat het zo is," En zachtjes, vol met liefde, druk ik mijn lippen op de jouwe.


Het was niet veel leesvoer, maar toch, bedankt om te volgen. (:


Reacties:


NaomiLove
NaomiLove zei op 20 jan 2011 - 18:15:
ubercute
is er een vervolg


YarahartBill
YarahartBill zei op 30 aug 2010 - 20:25:
aawww

vervolg

xxxxxxxxxxxxxx. <33


jorinloveth
jorinloveth zei op 7 aug 2010 - 16:54:
wat mooi =D

en laat me weten als er een vervolg is


dreamerangel
dreamerangel zei op 6 aug 2010 - 10:00:
awwwwwh lieeeef!
wil je pliesplies een vervolg maken???
en het me laten weten?


greeeeetzz


KaulitzFreak
KaulitzFreak zei op 6 aug 2010 - 9:05:
aww, was lief ^^

wil je het me laten weten als je een vervolg hebt???