Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » sexy sexy

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:15

323

1

229



sexy sexy

'Waar droomde je over?', vraagt Tom, terwijl hij zachtjes over mijn rug wrijvt. 'We waren in een park en toen werd ik misselijk en toen gingen we even later weer naar huis en toen waren daar mensen en die schoten eerst Tom neer en toen Bill en toen Gustav en toen staken ze mij neer met een mes en ze riepen aldoor mijn naam en IK VOND HET ZO ENG', snik je. Tom slaat zijn arm om je heen. 'Er gebeurt je niks. Niemand kan hier komen. Je hoeft echt niet bang te zijn', zegt hij geruststellend. Met een behuild gezicht kijk je hem aan. 'Weet je het zeker?', vraag je. 'Ja heel zeker', zegt Tom terwijl hij knikt, 'En als je het echt niet vertrouwd, dan kunnen we nog altijd bewaking bij de deur zetten'. 'NEe, dat is niet nodig. Ik denk dat het alweer gaat', zeg je. Maar je weer beter. Het gaat helemaal niet. Je bent bang. Deze dromen heb je toch niet zomaar?De jongens lopen je kamer weer uit en alleen Tom blijft, want ja, zijn bed is nogsteeds stuk . Je gaat weer liggen en Tom komt naast je. Hij slaat zijn arm om je heen en trekt je dicht tegen je aan. 'Het komt wel goed', fluisterd hij zachtjes. Je sluit je ogen en langzaam val je in slaap.



Je wordt wakker van zonnestralen die in je ogen schijnen. Je kijkt om je heen en ziet Tom liggen. WTF! wat doet Tom daar? Oohja zijn bed is stuk. Je ziet hoe Tom zijn ogen opent. 'Hee schat', zegt hij zachtjes. Schat WTF?. 'Zeg Kaulitz, dat je hier mag slapen, betekend niet dat ik je schat ben hea', zeg je spottend. Tom grijnst. 'Ik vind je lief', zegt hij weer. Je trapt hem het bed uit. 'Kaulitz, kleed je om en zodemieter ff op wil je. Ik moet me omkleden', zeg je. Tom grijnst, maar kleed zich wel meteen om..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:33:
Woef! zeggen we dan

*Gaat naar volgende*