Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » Met Tom naar de pizzaboer? Of toch ergens anders heen?

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:16

316

1

195



Met Tom naar de pizzaboer? Of toch ergens anders heen?

Als Tom eindelijk uit de kamer is, loop jij naar de kast. Je trekt de deur open en pakt een skinny jeans en een T-shirt met doodshoofdjes. Ook pak je een onderbroek met doodshoofdes+ de bijpassende BH. Als je dat heb pak je een handdoek uit een andere kast en je loopt naar de bad kamer. Je zet de douche aan en kleed je uit. Je voelt of de douche de goede tempratuur heeft en gaat eronder staan. Warme stralen glijden over je schouders naar beneden. Je geniet. Je maakt je haar nat en pakt een fles shampoo, die er staat. Je knijpt een beetje uit de fles vandaan en spuit het op je hand. Je wrijft het in je haar en spoelt het uit. Je zet de douche uit en pakt de handdoek, die je erover heen had geslagen en droogt je af. Je pakt je kleding en doet het aan. Dan pak je borstel en kam je haar. Je doet nog ff snel make-up op en loopt de badkamer uit. Je loopt je kamer binnen en ziet Tom daar zitten. 'Oke Kaulitz, wat kom je nu weer doen?', vraag je spottend. 'Nou, ik moest vragen of je mee ging naar de pizzaboer', zegt Tom met een grijns. 'Om 11uur 's ochtends?', vraag je sarcastisch. Tom knikt. 'Welke mogool heeft dat bedacht?', vraag je. Tom wijst trots naar zichzelf. 'En weten de andere er al van af?', vraag je. Tom schud zijn hoofd. 'Nee, die zijn weg', zegt hij. 'Oh en toen dacht Kaulitz, ik ga vragen of Daniella met me mee naar de pizzaboer wil?', zeg je sarcastisch. 'Ja', zegt Tom. 'Nee, Kaulitz. 's Ochtends moet je niet naar de pizzaboer gaan. Dat doe je 's avonds. 's Ochtends moet je naar de Mc Donalds gaan', zeg je met een grijns. Tom krijgt nu ook een grijns. 'Gaan we daar toch heen ', zegt hij..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:35:
Whahahahahah!
*IS IN MELIGE BUI*
MCDONALDSMACDONALDENPIZZA!

*Gaat naar volgende.*