Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » autorijden met Tom.>.<

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:17

374

1

191



autorijden met Tom.>.<

Tom loopt al naar beneden en jij volgt hem. Je trekt je schoenen aan en je pakt je vest. Je stapt de deur uit en wacht op Tom die ook naar buiten komt en de deur dichttrekt. Samen lopen jullie naar zijn auto en stappen in. Tom start hem, terwijl jij je gordel omdoet. Tom doet ook zijn gordel om en hij begint te rijden. Jullie naderen de Mc Donalds en Tom parkeert de auto. Jij stapt uit en Tom ook en hij doet de auto op slot. Samen lopen jullie naar binnen. Een paar meiden beginnen te gillen als ze Tom zien. 'Waarom gingen we hier ook alweer heen?', vraagt hij sarcastisch. 'Om te ontbijten', zeg je droog. 'Ohja'. Jullie bestellen wat te eten en eten het snel op. Dan lopen jullie weer naar de auto en rijden weg. 'Weetje Kaulitz, eigenlijk heb ik geen zin om naar huis te gaan', zeg je. 'Gaan we toch niet naar huis', zegt Tom. Je kijkt hem aan. 'Waardan heen?', vraag je. 'Weetniet', zegt Tom, terwijl hij zijn schouders optrekt. 'Waneer wordt je bed gemaakt?', vraag je weer. 'Weetniet', antwoord Tom. 'OMG Wat weet je wel?', zeg je nu sarcastisch. 'Dat ik goed ben en jij lekker', zegt Tom met een grijns. 'EGO', roep je door de auto heen. Tom zijn grijns wordt nog groter, teminste, zover als het nog kan. 'Jezuus Kaulitz, krijg jij nooit een zere bek van al dat grijnzen?', vraag je. 'Soms', antwoord Tom. 'Waarom doe je het dan?', zeg je. Tom haalt zijn schouders op. 'Omdat ik het leuk vind ofz.', zegt hij. Je kijkt hem vol ongeloof aan. 'Dat meen je niet hea?', zeg je. 'Jawel', zegt Tom met een *nog* grotere grijns. 'KAULITZ!, haal die domme grijns van je kop af!', roep je. 'Of anders?', vraagt Tom sarcastisch. 'Weet ik nog niet', zeg je blozend. 'JE weet het wel, maar durft het niet te zeggen', zegt Tom gniepig. 'Kaulitz, hou je kop en ga verder met auto rijden', zeg je vermoeid. 'Heb ik gewonnen?', vraagt tom weer. 'NEE NOOIT!', roep je. Tom kijkt je aan. 'Wedden van dat ik ooit nog is ga winnen^^', zegt hij. JE zucht vermoeiend. 'Kaulitz, rij nou maar door, ik wordt moe van je'..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:36:
*GAAP*

*Gaat naar volgende*