Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Tokio Hotel » WACHT! Ik hou van je! » In de auto bij Tom

WACHT! Ik hou van je!

29 dec 2008 - 15:18

236

1

163



In de auto bij Tom

Tom rijd rustig verder zonder nog iets te zeggen. 'Daniella.. Zeg ff wat.. Het is hier stil..', zegt Tom. 'Kaulitz, wat moet ik dan zeggen?', vraag je.. 'Weet niet', zegt Tom. 'KAULITZ! hou op met je ge- weetniet. Het werkt op mun zenuwen..', zeg je. Tom stopt de auto aan de zijkant van de weg. 'Daniella wat is er?', vraagt hij bezorgt terwijl hij een hand op mijn knie legt. 'Het is gewoon. Tom je zit me nu al een tijd, sinds gister, te versieren. Maar ik weet zelfs dat als we iets krijgen, je ooit weg zal gaan om op tour te gaan. En daar zal je toch wel weer een ander vinden dan..¬¬', zeg je, terwijl tranen in je ooghoeken opborrelen. 'Daniella, ik mag dan wel een player zijn, maar als ik echt om iemand geef, zal ik diegene nooit op die manier pijn doen', zegt Tom. Je kijkt hem aan. 'Meen je dat?', vraag je onzeker.'Ja, dat meen ik', zegt Tom serieus. Je kijkt hem lang aan. Zijn gezicht komt langzaam dichterbij. Zijn lippen raken de jouwe. Langzaam en zacht glijd zijn tong over jou lippen heen. Gewillig open je je mond. Zijn tong glijd jou mond in. Je wrijft met jou tong over de zijne. Langzaam trekt hij zijn tong terug. Hij geeft nog een paar kusjes op je mond en trekt dat zijn hoofd terug. 'Daniella, Wil je mijn vriendin zijn?'..


Reacties:


xMusicAngel
xMusicAngel zei op 4 jan 2009 - 19:37:
Ojaaaaa
I love ou Gustav..!
-Oh wacht, het ging over tom. ><-

*Gaat naar volgende!*