Welkom op FanFic.nl

De Nederlandse website waar je fanfiction kunt lezen én schrijven.

Nu on-line: (0)

Home » Jonas Brothers » Moving, singing, famous BFFs and sadness {Nick Jonas love story} » Kidding?!

Moving, singing, famous BFFs and sadness {Nick Jonas love story}

7 aug 2010 - 11:30

714

1

200



Kidding?!

hee peepz! mijn eerste deeltje van mijn nieuwe story ennuh, de site is niet real! oh! En ik weer dat Mr Jonas Kevin heet maar voor de duidelijkheid noem ik hem maar even Paul

'Sometimes a fight is better black and white.' Stop ik met zingen. 'Wow, dat was gewoon amazing! Ik heb nooit geweten dat je zo goed kan zingen.' Verschrikt kijk ik op om daar mijn Best Friend Nick te zien staan. 'Geloof je het zelf? Ik klink nog valser dan een kraai.' Spottend kijk ik Nick aan. 'Dat zeg je vast alleen maar om je image goed te houden voor als de paparazzi je ziet.' Nick laat zich naast me op de grond zakken. 'Nee, dat zeg ik niet zomaar. Je kan echt goed zingen.'
Hij geeft me een knuffel. 'Je moet er alleen zelf nog achter te komen.' Ik kijk hem aan en glimlach, 'jij weet echt hoe je iemand beter moet laten voelen hé.' Nick lacht, 'tuurlijk, ik wel.'
Dan gaat z'n mobiel. Snel neemt hij op.
'Oh he bro.'
'Nu? Oke, ik kom eraan.' Als Nick heeft opgehangen zegt hij: 'Ik moet gaan, we moeten nog wat nummers opnemen voor ons nieuwe album. Doei!' En weg is hij. Lachend loop ik naar binnen. Ik pak wat te drinken en ga achter mijn laptop zitten. SNel ga ik naar blogger.nu. Ik log in en begin met mijn nieuwe blog.

Hey Nederlandertjess! Alles goed daar in dat koude kikkerlandje? Hier in het warme LA wel. Oké, ik zat dus net achter in de tuin mee te zingen met Black Keys van JB hoor ik ineens, 'Wow, dat was gewoon amazing!Ik heb nooit geweten dat je zo goed kan zingen!' Ik verschrikt opkijken zie ik daar mijn BFF Nick staan. Spottend keek ik hem zo aan en zei: 'Dat zeg je vast alleen om je image op te houden. voor als de paparazzi je ziet.' (ja, je leest het goed, paparazzi, leg ik later wel uit.) Nick liet zich naast mij op de grond zakken. 'Dat zeg ik niet zomaar, je kunt echt goed zingen. Je moet er alleen zelf nog achter komen.' En hij gaf me een knuffel. Glimlachend keek ik hem aan en zei: 'Jij weet echt hoe je iemand beter moet laten voelen he?' Even later werd hij gebeld. Snel nam Nick op. Hij had een van zijn broers aan de lijn. Ze moeten nog een aantal nummers opnemen voor hun nieuwe album. (Dat heb je ook goed gelezen.) 5 seconden later was hij weg.

Nu hoor ik jullie allemaal denken: Paparazzi. album opnemen, Nick? Het zal toch niet? Maar het zal toch wel, mijn BFF is dé Nick Jonas. (En zijn broers maar daar hebben we het nu even niet over.) In dat halfjaar dat ik hier woon zijn we BFFs geworden. We zijn buren. This is the story: Toen we hier aankwamen en alles uitgepakt hadden ging de deurbel. Ik was boven muziek aan het luisteren toen mijn moeder riep dat ik beneden moest komen. Dus ik naar beneden zie ik Frankie in de hal staan met een grote doos in zijn handen. Frankie? Dacht ik, wat doet Frankie hier? En nog belangrijker, waar zijn zijn broers? Toen kwam mijn moeder binnen. 'Amy,' zei ze. 'Dit is Frankie Jonas, Frankie, dit is Amy.' 'Hi Amy,'Zei Frankie toen. ik zei hi terug. Marja - Mijn moeder dus - pakte de doos aan van Frankie. 'Bedankt voor de koekjes lieverd.'Zei ze. 'Graag gedaan hoor, maar' zei Frankie toen hij mij aankeek.'Ik moest vragen of jij mee wou naar ons huis.' Ik keek mam vragend aan, die knikte. 'Tuurlijk ga ik mee,'zei ik tegen Frankie. Die pakte snel mijn hand en trok me mee naar zijn huis. Binnen werd ik hartelijk begroet door Paul en Denise die ik gewoon bij hun voornaam moet noemen. Frankie trok me mee naar de kamer waar de broertjes waren. 'Guys,' zei Frankie. 'Dit is Amy, ons nieuwe buurmeisje.' Ik werd natuurlijk weer harstikke rood. Vrolijk stellen ze zich voor. Nadat ik er een uurtje was geweest zag ik ze al niet meer als famous people maar gewoon als Kevin, Joe en Nick. Ik kwam steeds vaker bij hun en zij op mijn beurt bij mij. Zo groeiden we steeds dichter naar elkaar toe. Dat is dus hoe we BFFs zijn geworden.

So, thats it for now. I gotta go. See ya!




Ok... mijn eerste chapter van mijn nieuwe hoofdstuk.. Reacties?

REACTIE REACTIE
REACTIE REACTIE
REACTIE REACTIE
REACTIE REACTIE
REACTIE REACTIE REACTIE
REACTIE REACTIE
REACTIE

jaa, sorry.. moest effe


Reacties:


saphira
saphira zei op 8 aug 2010 - 16:51:
super!!
Snel verder??